Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:35:45 GMT

انتصاب در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۴۳۲

انتصاب در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

طی حکمی از سوی مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مشاور مدیرعامل در امور رسانه ای منصوب شد. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی ایران ایر، در حکم تورج دهقان‌زنگنه خطاب به حسین جهانی به عنوان مشاور رسانه ای مدیرعامل آمده است؛

«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور مدیرعامل در امور رسانه‌ای منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود جنابعالی با هماهنگی روابط‌عمومی و با روشنفکری، صداقت و شفافیت با پیگیری و برقراری ارتباط مستمر با فضای رسانه‌ای و مجازی داخلی و بین‌المللی نسبت به بهبود جریان اطلاع‌رسانی با ارائه پیشنهادهای مفید و ارزنده زمینه مشارکت موثر صاحب‌نظران و فرهیختگان صنعت هوایی جهت اعتلای فرهنگ خدمات‌رسانی به مردم عزیز ایران اسلامی را فراهم آورید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در مسیر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق معنویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.»

 جهانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی می‌باشد که در 12 سال فعالیت رسانه‌ای خود، همکاری با خبرگزاری فارس، روزنامه‌های ایران و فرهیختگان به عنوان روزنامه‌نگار و دبیر سرویس به چشم می‌خورد و طی چند سال اخیر نیز به عنوان یکی از مدیران مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور رسانه‌ای اتحادیه حمل و نقل همگانی کشوری مشغول به فعالیت بوده است.

R1012188/P/S7,81/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست