Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار لواسانات اعلام کرد: ۶۰ آشپز و ۱۲۰ خادم مسئولیت پذیرایی ، انتظامات و نظافت محل اسکان زائران را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حمید دانش آموز  گفت: مدیریت اسکان و اطعام زائران مستقر در پارکینگ طبقاتی به فرمانداری شمیرانات و بخشداری لواسانات سپرده شده است.

وی گفت: از ۱۰ مهر در این محل مستقر شدیم و ۲ روز مشغول اماده کردن فضای اشپزخانه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار لواسانات ادامه داد: از ۱۲ مهر پخت  ۴ هزار پرس غذا را شروع کردیم و با افزایش جمعیت میزان پخت غذای ما نیز بیشتر شد که هم اکنون ۱۲ هزار پرس غذا برای زائران مهیا می شود.

وی علت ازدحام جمعیت در زمان در نجف شرایط شهر بغداد دانست و گفت: تمامی زائران مسیر خود را تغییر داده و به نجف امدند که این موضوع موجب ازدحام جمعیت در این شهر شد.

وی تصریح کرد: گرمی هوا، چند برابر شدن جمعیت تا حدودی تامین آب شرب و یخ را با مشکل مواجه کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افزایش جمعیت خدمات رسانی دانش آموز شمیرانات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود

رضا کریمی، معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ارائه مشخصات کلی کتابخانه‌های سیار استان، گفت : در استان، سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود، داریم.

وی منابع کتابخانه شهدای گمنام را ۴ هزار و ۸۷ نسخه اعلام کرد و گفت: کتابخانه سیار شهدای گمنام ۵۵۰ نفر عضو با کارت عضویت فعال دارد که براساس برنامه زمانبندی شده به هشت روستای شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.

معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کتابخانه شهدای بازی‌دراز با ۴ هزار و ۴۱۱ نسخه کتاب و نشریه و ۵۳۹ نفر عضو به هشت روستا و عشایر مستقر در حومه شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه کتابخانه پیک دانایی جوانرود ۲ هزار و ۸۳ نسخع منابع دارد، افزود: این کتابخانه با ۱۶۹ عضو فعال به ۵ روستا خدمات ارائه می‌دهد که فعلا به دلیل استعفای کتابدار آن تا زمان جذب نیروی جدید، فعالیتی ندارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد