Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، زیبایی از جنبه‌هایی است که مخاطبان به آن اهمیت می‌دهند و باعث جذب نگاه دیگران می‌شود. گاهی بازیگران مشهور هالیوود برای به دست آوردن این جذابیت از فاکتور زیبایی چشم پوشی می‌کنند. آنها از این کلیشه همیشگی دست می‌کشند تا با مدل مو‌های عجیب و غریب خود جلب توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش قصد داریم عجیب‌ترین مدل‌هایی که سلبریتی‌های هالیوود برای خود انتخاب کرده اند را معرفی کنیم.

سایمون کاول

سایمون کاول به نظر راحت‌ترین گزینه برای گذاشتن در اول این لیست است. او برای مدتی از مدل‌ موهای کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی الهام گرفته بود.

شایا لابوف

بعد از الهام گرفتن یک هنرمند از موی رهبر کره شمالی، درست کردن مدل به اصطلاح دم اسبی برای شایا لابوف شاید عجیب‌ترین باشد.

 

برد پیت

هیچکس مطمئن نیست که برد پیت چرا ریش‌های خود را بلند کرده بود و به اعتقاد خیلی‌ها شبیه بی خانمان‌ها شده بود؛ اما این اتفاق زودگذر بود و او پس از مدتی مدل مو و ریش‌های خود را تغییر داد.

جرج کلونی

کلونی در دوران جوانی خود اگرچه مدل موی عجیب و غریبی نداشت، اما شاید شما هم موافق باشید که بدترین مدلی است که یک سلبریتی می‌تواند به موهایش بدهد.

رابرت پتنسون

بازیگر محبوب فیلم گرگ و میش و بتمن آینده سینما سال گذشته با مدل موی عجیب خود در یک مراسم رسمی حضور پیدا کرد. در نگاه اول شاید مدل موی وی معمولی به نظر برسد، اما این گونه نیست.

جانی دپ

مدل موی جانی دپ بیشتر از عجیب بودن، به هم ریخته و نامرتب است و نیمه هایلایت شدن آن به عجیب بودن آن اضافه کرده است.

واکین فینیکس

بازیگر «جوکر» نیز مثل برد پیت مدتی را با مدل موی آشفته به سر برده است که باعث تعجب همه شد. برای مدل موهای پیت و فینیکس کسی به جز خود آن‌ها برای سرزنش مقدم نیست.

کریس همسورث

نماینده انتقام جویان نیز در این لیست حضور دارد. مدل موی او نیز به این خاطر که با مدل همیشگی او فرق داشت، برای مخاطبان کمی عجیب به نظر می‌رسید.

لئوناردو دی کاپریو

شاید همه در کودکی این مدل مو که در دهه هشتاد و نود میلادی محبوب بود را تجربه کرده باشند. دی کاپریو نیز در کودکی قربانی این مدل مو شده بود.

گزارش از امیرمحمد درویشی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیگر سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»

قاسم غریب آبادی  اظهار کرد: از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت با اطلاع از گم شدن کودک چهار ساله اهل روستای «یلی‌بدراق» شهرستان کلاله، نیروهای هلال احمر در کنار مردم محلی جست و جوی خود را برای یافتن یسنا آغاز کردند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با تمام ظرفیت پای کار آمد و به دلیل مطالبه مردمی یک فروند بالگرد هم برای گشت زنی در منطقه حاضر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: چندین دستگاه پاراموتور و هلی شات در کنار سگ‌های زنده یاب به همراه روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از نیروی هلال احمر و مردمی به صورت هوایی و زمینی در منطقه حضور و کار گشت زنی را انجام دادند.

غریب آبادی گفت: نیروهای هلال احمر در سه روز نخست به صورت خطی متر به متر تا شعاع پنج تا ۶ کیلومتری را گشت زنی کردند.

وی افزود: دیروز صبح فرماندار کلاله نشست شورای مدیریت بحران را در همان روستا برگزار کرد و تصمیم گرفته شد تا امروز (پنجشنبه) گشت‌زنی به صورت تخصصی با هلی‌شات و پاراموتورها و دسته‌های امنیتی و دوربین‌های دید در شب انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: تاکنون اثری که نشانه دهنده زنده و یا مرگ این کودک باشد در منطقه پیدا نشده است.

وی افزود: چهار تیم هلال احمر همچنان در منطقه مستقر هستند و نیروهای تخصصی هم اقدامات لازم جست و جوی را انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • دانلود آهنگ جهان لاغر محسن چاوشی + متن
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • لِه شدن بازیگران زن و مرد زیر دست و پا طرفداران و بادیگاردها در مشهد! | فیلم
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»