Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@21:42:25 GMT

گلچین خبرهای ورزشی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۹۲۴

گلچین خبرهای ورزشی ایران و جهان

رونالدو 700 تایی‌ شد کریستیانو رونالدو در شب باخت 2-1 پرتغال مقابل اوکراین در مرحله انتخابی یورو2020 تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و به رکوردی رؤیایی دست یافت. فوق ستاره فوتبال جهان وارد باشگاه 700 تایی‌ها شد. پیش از رونالدو، جوزف بیکان اتریشی (805 گل)، پله (779 گل)، روماریو (748 گل)، فرانس پوشکاش (709 گل) و گرد مولر (701 گل) توانسته بودند از این رقم حیرت انگیز عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رونالدو  700 تایی‌ شد   کریستیانو رونالدو در شب باخت 2-1 پرتغال مقابل اوکراین در مرحله انتخابی یورو2020 تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و به رکوردی رؤیایی دست یافت. فوق ستاره فوتبال جهان وارد باشگاه 700 تایی‌ها شد. پیش از رونالدو، جوزف بیکان اتریشی (805 گل)، پله (779 گل)، روماریو (748 گل)، فرانس پوشکاش (709 گل) و گرد مولر (701 گل) توانسته بودند از این رقم حیرت انگیز عبور کنند.  --- طلسم شکنی در ساعت 20 تیم ملی فوتبال کشورمان امروز به مصاف تیم بحرین می‌رود؛ این بازی ساعت ۲۰ امروز و در چارچوب دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه ملی بحرین برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در گروه سوم با تیم‌های هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق هم گروه است. در این گروه تیم ملی ایران با 6 امتیاز در رده اول و تیم‌های عراق و بحرین هر کدام با 4 امتیاز و تیم‌های  هنگ کنگ و کامبوج با 1 امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. تیم ملی ایران در ورزشگاه ملی بحرین به‌دنبال اولین پیروزی در خاک این کشور است و می‌خواهد خاطره جشن بازیکنان بحرین با پرچم عربستان را از اذهان فوتبال دوستان ایرانی پاک کند؛ زیرا خوشحالی بحرینی‌ها از عدم راهیابی ایران به جام جهانی 2002 و صعود عربستان باعث شد تا دیدارهای این دو تیم از آن زمان به بعد جنبه انتقامی پیدا کند. سایت ای اف سی قبل از شروع دیدارهای هفته چهارم مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا درباره بازی ایران و بحرین نوشت: «تیم سوم جدول گروه یعنی بحرین، در این بازی با هدف کسب نخستین برد مقابل ایران بعد از پیروزی 4-2 سال 2009 به میدان می‌رود. بحرینی‌ها با این حال تاکنون شکست‌ناپذیر بوده‌اند و به نظر می‌رسد یک آزمون سخت برای اعتبار ایران خواهند بود.» با اعلام فیفا والنتین کوالنکوف ازبکستانی با کمک آندری سانپکو و تیمور جانیولین این بازی را قضاوت خواهند کرد.     پایان تلخ ایران در جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران امروز در آخرین بازی خود در جام جهانی 2019 مقابل لهستانی قرار گرفت که برای تثبیت عنوان نایب قهرمانی خود به پیروزی 3 امتیازی نیاز داشت و در نهایت 3 بر صفر شکست خورد. شاگردان کولاکوویچ که در 2 روز اخیر 2 شکست تلخ برابر ژاپن و ایتالیا تجربه کرده بودند، بازهم شکست خوردند تا جام جهانی 2019 برای ایران به تلخ‌ترین شکل ممکن یعنی با 7 باخت به پایان برسد.   ---  بنا: استعفا نداده‌ام در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری محمد بنا ازهدایت تیم ملی کشتی فرنگی منتشرشد و سکوت او این شایعه را قوت بخشید. آقای خاص کشتی گفت:«کناره‌گیری من فقط گمانه‌زنی رسانه‌ها بود و هیچ گونه استعفایی نداده‌ام. با عشق و قدرت تمام به کارم ادامه می‌دهم و نهایت سعی‌ام را می‌کنم که با بضاعت موجود، بهترین نتیجه را در المپیک 2020 کسب کنیم.»    

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فلسطین و غزه به مسأله اول جهان تبدیل شده است، افزود: هر انسان آگاه و با وجدانی نسبت به حمایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه سکوت نخواهد کرد و طوفان جنبش دانشجویی نمونه‌ای از این بینش درست دانشجویان در جهان است و کسانی به میدان آمده اند که از نخبگان و برگزیدگان علمی بودند.

امام جمعه کرج گفت: برخی در داخل کشور که با بهانه جویی‌های غیر واقعی برای کشور آشوب ایجاد می‌کردند حالا در برابر این رفتار‌های استکبار جهانی لب به سکوت بسته اند که جای تأسف دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات همواره وظیفه‌ای ملی و شرعی بوده است، افزود: در مرحله دوم انتخابات  شهروندان کرجی با مشارکت پرشور می‌توانند نماینده‌ای قوی و مناسب با پشتوانه خوب مردمی راهی مجلس کنند.

آیت الله حسینی همدانی تنها راه پیشرفت و توسعه هر کشوری را اعتماد به نخبگان جامعه و باور توانستن دانست و گفت: استکبار جهانی در ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۷۴ و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی تحریم‌ها را آغاز کرد تا به خیال خام خود بتواند ایران اسلامی را با شدید‌ترین تحریم‌ها به انزوا و تسلیم بکشاند ولی اعتماد ملی و خودباوری ایران را در این تحریم‌ها سربلند کرد و در اردیبهشت ماه ۹۷ هم با خروج از برجام نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی در جهان به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شده است افزود: هر عدالت‌خواه و حق جویی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نخواهد ماند و باید علاوه بر رژیم صهیونسیتی تامین کنندگان مالی و اسلحه برای این غده سرطانی هم به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شود.

دیگر خبرها

  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد