Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستادکل نیروهای مسلح اقدام سازمان اطلاعات سپاه در بازداشت سرشبکه کانال ضد انقلاب آمدنیوز را به فرمانده کل سپاه پاسداران تبریک گفت و تاکید کرد که اشراف هوشمندانه جامعه اطلاعاتی کشور مثال‌زدنی است.

به گزارش مشرق، در پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


سرلشکر پاسدار  برادر حسین سلامی

با سلام و تحیات؛


اقدام موفق حرفه ای و شگفت انگیز "سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در  فریب و غافلگیری و شکار سرشبکه کانال ضد انقلاب، معاند و وابسته "آمدنیوز" که اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را در برابر سرویس های اطلاعاتی دشمن به ویژه سازمان های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی و منطقه طی  یک عملیات  اطلاعاتی پیچیده، حرفه ای و نوآورانه تحمیل کرد و بیانگر تیزهوشی، اخلاص، تدبیر، توکل، صبر و عقلانیت راهبردی در به کارگیری روش های نوین و ابزارهای مدرن صحنه اطلاعات و عملیات است؛ را به جنابعالی و آحاد پاسداران گمنام امام زمان (عج) در آن نهاد انقلابی، مردمی و افتخارآفرین تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک اشراف هوشمندانه و اقتدار مثال زدنی جامعه اطلاعاتی کشور در مصاف با نقشه های شیطانی کانون‌های معماری و طراحی توطئه علیه انقلاب و امنیت ملی ایران اسلامی، تجلی معناداری دارد ویادآور این پیام عمیق است که به فضل الهی جبهه دشمن در میدان‌های دشمنی با ملت مقتدر  ما از جمله در عرصه نبرد نرم و جنگ روانی ، فرجامی جز خفت و گرفتار شدن در کمین گاه های اراده ایمانی و انقلابی پاسداران و مدافعان حریم امنیت و آرامش این سرزمین مقدس ندارند.

خدای سبحان را شاکریم که  این دستاورد و موفقیت بزرگ  اطلاعاتی و ضد جاسوسی  که از یک سو موجبات شادمانی و غرور ملی ایرانیان و از سوی دیگر هراس و حیرت معاندین نظام و ضد انقلاب داخلی و خارجی را فراهم آورده است، بر صحیفه افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود و بار دیگر نقش آفرینی های بی بدیل و خدمات ارزنده و قابل ستایش این نهاد مقدس در عرصه های دیگر مانند حوزه های دفاعی، سازندگی، محرومیت‌زدایی و مردم یاری و نیز یاری بخشی راهبردی به جبهه مقاومت اسلامی و مقابله با تروریسم تکفیری و فتنه داعش را بازنمایی و در معرض افکار عمومی جهانیان  قرار داد.

سرلشکر پاسدار محمد باقری


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن سرلشکر باقری روح الله زم حسین سلامی داعش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ستاد کل نیروهای مسلح ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فرانسه مشرق آمد نیوز سپاه پاسداران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باقری انقلاب سازمان اطلاعات سپاه رژیم صهیونیستی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تقدیر از زحمات فرماندهی، پرسنل و بسیجیان در تمامی عرصه‌های مختلف در سطح شهرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از ملت غیور ایران بوده که بنیانگذار انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل این نهاد مکتبی را در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی را صادر کردند تا پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب اسلامی باشد.

فرماندار دیلم گفت: امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری همه مردم ایران اسلامی و غیور مردان نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و به ویژه سپاه پاسداران است.

وی افزود: همانطور که در عملیات پیروزمندانه وعده صادق مشاهده شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، پاسخی قاطعانه، تنبیهی سخت و عبرت آموز به رژیم منحوس صهیونیستی داد.

در این دیدار فرماندهی و جانشین فراجا شهرستان، رئیس بنیاد شهید و ۲ تن از ایثارگران و خانواده شهدا حضور داشتند.

کد خبر 6086830

دیگر خبرها

  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم