Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۹: خطرناک‌ترین موقعیت تیم ملی با نفوذ زیبای حاج صفی و پاس دیدنی طارمی خلق شد که کاپیتان جلوکشیده ایران در موقعیتی تک به تک ضربه بغل پای خود را در شرایط نامتعادل زد و توپ با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 20 امشب در منامه به دیدار تیم بحرین گربه سیاه همیگشی فوتبال ایران در خاک این کشور رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی برای حفظ صدرنشینی اش نیاز به یک تساوی در این بازی دارد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به عراق، بار دیگر در بالای جدول این گروه بایستد.

به گزارش تابناک ورزشی، ترکیب اولیه ویلموتس در این بازی شامل علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد، حسین کنعانی زادگان، محمد محبی، مهدی طارمی، مجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان بوده است. 

ویلموتس سرمربی بلژیکی ایران تصمیم گرفته که بار دیگر از اکثر بازیکنان دیدار با کامبوج بهره بگیرد. در ترکیب ایران مجید حسینی بعد از پایان مصدومیت جایگزین پورعلی گنجی شده است که احتمالا به نظر کادرفنی مقابل کامبوج در دو صحنه جا ماند و از آمادگی سابق به دور است. حضور محبی جوان در ترکیب اصلی در نوع خود جالب است و نشان می‌دهد که ویلموتس از عملکرد او راضی بوده است. همچنین احمد نورالهی نیز در ترکیب اولیه تیم ملی در منامه حضور ندارد و ابراهیمی به ترکیب اصلی اضافه شده است.

حدود ۱۰ هزار تماشاگر بحرینی برای حمایت از تیم ملی کشورشان در استادیوم ملی منامه حضور دارند و ورزشگاه برای چنین بازی مهمی توسط بحرینی ها پر نشده است و بسیاری از صندلی های خالی در استادیوم دیده می شود.

تشویق با بلندگو گرچه طبق قوانین فیفا ممنوع است اما طبق روال همیشگی تماشاگران کم تعداد عرب با استفاده از انواع بلندگوهای حرفه ای سرو صدای زیادی ایجاد کرده اند تا حریف بزرگ خود را کمی مرعوب کنند!

تصویری از گرم کردن تیم ملی در ورزشگاه منامه

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال مقدماتی جام جهانی تابناک ورزشی بحرین ایران پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

طرفداری | سرخ‌ها به دنبال صعود هستند.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی برابر آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد. آخرین دیدار دو تیم که به میزبانی اراک برگزار شد با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها حالا به دنبال انتقام و برتری در این دیدار هستند.

اطلاعات بازی

جام حذفی فوتبال ایران

بازی: آلومینیوم اراک - پرسپولیس

تاریخ و ساعت: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه: امام خمینی اراک

داور: امیر عرب‌براقی

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس

آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

پرسپولیس: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران