Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم اردوی تدارکاتی برترین‌های جوانان دختر و پسر کشور از اول آبان‌ به مدت ۲۱ روز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز می‌شود.

این اردوها در پنج مرحله برگزار خواهد شد و از اول هر ماه به مدت ۲۱ روز تا پایان اسفند سال جاری ادامه دارد.

علیرضا بختیاری و زهرا بختیاری از همدان در این اردوی آماده سازی حضور خواهند یافت و در خلال برگزاری این اردوها، برترین‌ها در قالب یک تیم در مسابقات قهرمانی داخل سالن کشور نیز شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با برگزاری مسابقات انتخابی در سال آینده و ارزیابی‌های نهایی، ترکیب اصلی تیم ملی دو و میدانی جوانان ایران مشخص می‌شود.

مسابقات دو ومیدانی داخل سالن آسیا اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

دبیر هیات دو ومیدانی همدان روز سه شنبه در این باره گفت: هر ۲ دونده همدانی از استعدادهای نخبه به شمار می روند و عملکرد درخشانی را در یکسال اخیر داشته اند.

مسعود بنوان افزود: هر ۲ دونده در مسیر کسب سهمیه قهرمانی آسیا قرار دارند و همدان در رده های سنی پایه جزو بهترین های کشور به شمار می رود و اکنون در تیم های ملی شاهد درخشش ورزشکاران همدانی هستیم.

هفت هزار دونده در رده های سنی مختلف همدان فعالیت دارند.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران همدان دوومیدانی ورزش قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ خلیج فارس گفت: روز ۵ اردیبهشت روز بزرگی برای ورزش کشور بود و فصل جدید را بعد از انقلاب برای باشگاه استقلال و هواداران این تیم رقم زد.   وی ادامه داد: من از شخص رئیس جمهور، معاون اول و وزرای اقتصاد و ورزش کمال تشکر و قدردانی را دارم آنها مشقت‌های فراوان بابت این انتقال را متحمل شده ماند تا توانستند این روز بزرگ را رقم بزنند و همچنین از آقای علی عسگری و مجموعه پتروشیمی و دوستانشان بابت پیشنهاد خرید استقلال تشکر می‌ کنم. چرا که نشان‌های تجاری بزرگ استقلال و خلیج فارس کنار هم قرار گرفتند و امیدوارم بتوانند همکاری خوبی با هم داشته باشند تا استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان برای سومین قهرمانی به میدان برود.   وی در مورد مدیریت در استقلال گفت: حق طبیعی سهامداران جدید است که تغییراتی را در مجموعه به ویژه در هیئت مدیره و بخش مدیریتی داشته باشند، اما هنوز زود در است در مورد آینده حرف وبزنیم امروز باید از این لذت استفاده کنیم و و من چه باشم چه نباشم نمی‌توانید تصور کنید از این واگذاری چقدر خوشحال هستم و مطمئن هستم اثرات این واگذاری بعد‌ها مشخص خواهد شد.   وی در پایان گفت: به نظرم در مورد حق امضاء و ... هیجانات را کنترل کنیم امروز روز لذت بردن و شادی برای این اتفاق بزرگ است و در آینده باید دید برنامه‌های هلدینگ خلیج فارس برای استقلال چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور