Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:09:38 GMT

معرفی تیم‌های برتر لیگ ژیمناستیک دختران همدان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۶۰۷۰

معرفی تیم‌های برتر لیگ ژیمناستیک دختران همدان

مسابقات لیگ ژیمناستیک هنری بانوان با حضور ۹۰ ورزشکار از شهرستان های ملایر، کبودراهنگ، بهار، مریانج و همدان در خانه ژیمناستیک برگزار شد.

در این رقابت ها و در بخش تیمی پیشرفته بالای ۱۰ سال همدان الف، همدان ب و تیم کبودراهنگ الف به ترتیب اول تا سوم شدند.

در تیمی پیشرفته زیر ۱۰ سال نیز همدان ج عنوان قهرمانی را کسب کرد، کبودراهنگ الف دوم شد و تیم های کبودراهنگ ب و ملایر به طور مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش تیمی نیمه پیشرفته بالای ۱۰ سال مریانج اول شد، کبودراهنگ الف مقام دوم را کسب کرد و تیم بهار بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش تیمی نیمه پیشرفته زیر ۱۰ سال نیز همدان ب قهرمان شد، همدان ج عنوان دوم را کسب کرد و همدان د بر سکوی سوم قرار گرفت.

تیم های برتر این دوره از مسابقات جام قهرمانی دریافت کردند و به نفرات برتر هر گروه سنی نیز مدال و حکم قهرمانی اعطا شد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ژیمناستیک ورزش قهرمانی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام علی دانش افروز قدردانی و حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی در این دانشگاه معارفه شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: مأموریت های این نهاد در دانشگاه ها، رشد بینش سیاسی، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی و دانشگاه و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی است

حجت الاسلام نبوی بر جهاد تبیین در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: حضور روحانیون بین دانشجویان به منظور راهنمایی و ارشاد فکری و اخلاقی از وظایف روحانیت در دانشگاها است.

حجت الاسلام افلاکیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان هم مهمترین راهبرد این نهاد در دانشگاه را ایجاد دانشگاه اسلامی در مبحث تعلیم و تربیت و آموزش کشور دانست.

دیگر خبرها

  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان