Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@14:45:00 GMT

«رفت» و «آمد» در مرز خسروی برابر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۶۰۹۶

«رفت» و «آمد» در مرز خسروی برابر شد

فریبرز کرمی امروز در خصوص آخرین وضعیت مرز خسروی، اظهار داشت: امروز (۲۳ مهرماه) بالغ بر ۵ هزار نفر از مرز خارج وحدو ۴ هزار زائر از مرز‌های استان کرمانشاه وارد کشور شدند.

کرمی افزود: زائران عزیزی که مرز‌های کرمانشاه را برای عبور به خاک عراق و زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) انتخاب کردند مورد استقبال مردم خونگرم و میهمان نواز استان کرمانشاه قرار گرفتند و با چهره‌ای سرشار از رضایت از مردم و خدمات خود جوش موکب داران در داخل و مرز‌های استان کرمانشاه را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان رضایت‌مندی زائران از مهمان نوازی مردم کرمانشاه که از دیر باز شهره بودند، همراهی و همکاری نیرو‌های امنیتی، موکب داران، هلال احمر، اورژانس و سایر نیرو‌های خدمات رسان دانست و افزود: ورود و خروج زائران کربلای معلی تا امروز نسبت به سنوات گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زائران اربعین راهپیمایی اربعین اربعین حسینی مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری