Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@18:45:20 GMT

زور عربستان به فلسطین هم نرسید

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۶۸۳۲

در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین، تیم ملی فلسطین امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه فیصل الحسینی شهر رام‌الله از عربستان میزبانی می‌کرد که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا دومین تساوی خارج از خانه شاگردان رنار به دست بیاید. آنها در بازی قبل بیرون از خانه برابر یمن به تساوی ۲-۲ رسیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- تیم عربستان با این تساوی ۵ امتیازی شد و پشت سر ازبکستان ۶ امتیازی در رده دوم ایستاد و فلسطین نیز با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سنگاپور در رده سوم قرار گرفت.

در دیگر دیدار گروه تیم ازبکستان موفق شد تا با نتیجه ۳-۱ سنگاپور را شکست بدهد و علی رغم باخت در دیدار اول برابر فلسطین، صدرنشین گروه لقب بگیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تساوی بدون گل عربستان فلسطین قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز جمعه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال تایلند که میزبان این دوره از مسابقات است به مصاف تاجیکستان رفت که این بازی پس از تساوی ۳ به ۳ در وقت‌های قانونی و وقت‌های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند.

در این دیدار ابتدا تیم تایلند موفق شد در اواسط نیمه اول با یک گل پیش بیفتد اما بازیکنان تاجیکستان در حالی تنها ۶ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

با آغاز نیمه دوم تاجیکی‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در همان اوایل کار گل دوم را هم به ثمر برسانند.

در حالی که تایلندی‌ها برای جبران گل خورده پیش کشیده بودند این بازیکنان تاجیکستان بودند که از روی یک ضد حمله توانستند دفاع حریف را غافلگیر کنند و گل سوم را هم در دقیقه ۲۸ به ثمر برسانند.

اما در دقیقه ۳۰ تایلندی‌ها یکی از گل‌ها را جبران کردند تا بازی ۳ بر ۲ شود. در ۳ دقیقه پایانی بازی هم تاجیکستانی‌ها که تحت فشار زیادی قرار داشتند در نهایت تسلیم شدند و تایلند توانست بازی را به تساوی بکشاند. علاوه بر این تیم تاجیکستان ۵ اخطاره شد و علاوه بر تقابل با جو ورزشگاه و هواداران پرشور تایلندی و بازیکنان باانگیزه این تیم، باید مراقب می‌بودند که مرتکب خطا نشوند.

در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد که در وقت‌های اضافه هم بازی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده فینالیست این دوره از رقابت‌ها باشد.

درنهایت در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود؛ دیداری که میان برنده ایران و ازبکستان برگزار خواهد شد که دقایقی می‌شود که آغاز شده و با تساوی بدون گل در جریان است.

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان به جام جهانی نرسید