Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاکس بیزینس در گزارشی به موضوع افراد بی خانمان در آمریکا پرداخته که با وجود هشدارهای بسیار درباره این معضل همچنان روندی رو به افزایش دارد.

به گزارش مشرق، سرپرست شرکت‌های دولتی و خصوصی که ماموریت پایان دادن به بحران بی خانمانی در بخش سانتا کلارا، کالیفرنیا را بر عهده دارد، می گوید که بحران بی خانمانی در آمریکا رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش پایگاه فاکس بیزینس، وی می افزاید، افراد بی خانمان در آمریکا به دلیل آنکه درآمد خود را از دست می‌دهند دچار فقر شده، خانواده‌های آن‌ها از هم پاشیده شده و یک حادثه تلخ زندگی آنان را به طور کلی از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ راه حل بی‌رحمانه آمریکایی‌ها برای جلوگیری از جمع نشدن بی‌خانمان‌ها افزایش مرگ و میر بی‌خانمان‌ها در انگلیس بحران بی‎خانمانی سیاه‎پوستان در انگلیس

وی معتقد است که مسکن ارزان قیمت برای خانواده‌های کم درآمد به ویژه سالمندان و یا خانواده‌های با درآمد ثابت در آمریکا ساخته نشده است.
 

 
این مقام آمریکایی گفته " هرقدر که شهروندان آمریکایی به سن سالمندی نزدیک می‌شوند، قادر به ادامه زندگی نیستند. این افراد حتی در خانه‌هایی که اجاره آن‌ها پایین‌تر از قیمت‌های رایج در بازار مسکن است توانایی اجاره را ندارند."

در ایالت کالیفرنیا، با وجود صرف میلیاردها دلار هزینه برای پاکسازی خیابان‌ها و معابر از افراد بی خانمان و کارتن خواب ها، اما جمعیت آن‌ها در این ایالت همچنان رو به افزایش است.

آمارها نشان می‌دهد وجود زباله‌ها و شیوع بیماری در خیابان‌های سطح شهر شمار گردشگرهای کالیفرنیا را کاهش داده است.

گفته می‌شود که دولت فدرال مسئولیت افراد بی خانمان را بر عهده نمی‌گیرد.
 

مشکل اصلی بی خانمانی در آمریکا، فقدان مسکن ارزان قیمت است. براساس آمارهای رسمی ۱۱ میلیون خانوار کم درآمد در آمریکا سالانه نیم یا بخش عمده درآمد خود را صرف مسکن می‌کنند.

ایالت «کالیفرنیا» با ۷۸۶۷۶ بی خانمان در صدر شهرهای دارای بالاترین نرخ رشد بی خانمانی قرار دارد و پس از آن «لس آنجلس» با ۴۹۹۵۵، «شیکاگو» با ۵۴۵۰، «هیوستون» با ۴۱۴۳ و «فونیکس» در ایالت «آریزونا» با ۶۲۹۸ بی خانمان در رده‌های بعدی قرار دارند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن بی خانمان آمریکا هیوستون لس آنجلس شیکاگو دولت فدرال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، طرح نهضت ملی مسکن بروجرد با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سه فاز در حال احداث است و تاکنون اجرای طرح‌ها در سه فاز شروع شده که فاز یک در قالب ۲۴۰ واحدی با ۷۵ درصد پیشرفت تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

خاکبرداری فاز ۲ طرح سه هزار واحدی تاکنون انجام شده و یک هزار و ۵۹۲ واحد پروانه ساخت اخذ شده و در حال تجهیز کارگاه است.

فاز سوم در قالب طرح سه هزار و ۵۰۰ واحدی تعاونی‌های تاکسیرانی و فضای سبز در حال عملیات خاکبرداری و آماده‌سازی است.

هفت هزار و ۸۴۶ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان هستند که سه هزار و ۲۰۰ متقاضی تاکنون مرحله اول پول را واریز کرده‌اند.

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۹ هزار و ۷۸۵ متقاضی فاقد مسکن ثبت نام کردند.

مجری فاز اول طرح نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است که در هفت طبقه با پیلوت ساخته خواهد شد.

واحد‌های نهضت ملی مسکن در بروجرد هر بلوک دارای ۲۴ واحد ۸۵ متر مربعی هستند.

بروجرد با حدود ۴۲۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت استان لرستان بعد از خرم آباد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • چرا روند کاهش وزن به نقطه «ثابت» می‌رسد؟