Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۶ طرح هادی روستایی در شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره ‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا شاملو» شب گذشته (سه شنبه ۲۳ مهر) در آیین بهره‌برداری از طرح هادی روستای دزک و ۲۵ روستای دیگر شهرستان کیار که با حضور نماینده مردم کیار در مجلس و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، گفت: تاکنون بیش از سه میلیون سند ثبتی برای مساکن روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر در کشور صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابیان اینکه صدور اسناد برای این مسکن ها نیازمند بازدیدهای کارشناسی و فنی متعدد بود افزود: حدود ۱۴ میلیون بازدید کارشناسی برای صدور این اسناد در کشور صورت گرفت.

 

وی با تأکید بر اینکه با همکاری بنیاد مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت خانه به افراد نیازمند داده شده است اظهار کرد: طرح های نوسازی اماکن گردشگری روستایی نیز در حال پیگیری و اجرا است.

 

شاملو با اشاره به اینکه روستاهای چهارمحال و بختیاری ظرفیت های خوبی برای توسعه گردشگری دارند ادامه داد: در همین راستا تفاهم نامه ای با سازمان میراث فرهنگی و گردشگردی و استانداری استان در حال تدوین است.

 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اختصاص اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریالی برای اجرای طرح های عمرانی در روستاهای چهارمحال و بختیاری طی سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی نیز طی این مدت در روستاهای استان اجرایی شد.

 

وی تصریح کرد: بیش از ۶۰ درصد از طرح های عمران روستایی در چهارمحال و بختیاری به تهیه طرح هادی معطوف بود که این رقم بالاتر از میانگین کشوری است.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ کانون های مساجد شیراز مسجد حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه طرح هادی طرح هادی روستایی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل