Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ هادی قزوینه، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تا تاکنون ۴۸ باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان منهدم شد افزود: سه تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدرنیز کشف شده است.

اوگفت: ۷ هزار و ۱۴۲ نفرشامل چهار هزار و ۲۵۴ نگهدارنده و معتاد به مواد مخدر و ۲ هزار و ۸۸۸ قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده از ابتدای سالجاری تا ۲۲ مهر امسال در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: ۷۷۸ طرح موضوعی در حوزه مبارزه با موادمخدر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری خرده فروشان و معتادان متجاهر اجرا شده که ۴۹۶ طرح از این تعداد شامل جمع آوری معتادان و برخورد با خرده فروشان است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اضافه کرد: همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان ۲۵۲ طرح در جاده‌های مواصلاتی اجرا و ۳۰ طرح مقابله با کشت شاهدانه و خشخاش عملیاتی شد.

سرهنگ قزوینه گفت: مجموع عملیات‌هایی که در حوزه مواد مخدر توسط تمامی دستگاه‌های انتظامی و اطلاعاتی در سالجاری صورت گرفته ۶ هزار و ۶۹۲ عملیات بوده که با رشد ۱۹ درصدی در این حوزه مواجه هستیم.

او اظهار داشت: ۲۲ عملیات مشترک فرا استانی انجام دادیم که این عملیات‌ها یک رویکرد پیش دستانه برای ضربه زدن به شبکه‌ها و باند‌های فعال در خارج از استان است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان توقیف ۵۸ دستگاه خودرو، ۲۷ دستگاه موتورسیکلت و کشف ۱۰ قبضه اسلحه جنگی را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه برشمرد.

او ابراز داشت: بیشترین میزان کشفیات شامل تریاک با یک هزار ۳۰۰ کیلوگرم، گل با حدود یک تن، هرویین ۱۰۳ کیلوگرم و شیشه ۳۵ کیلوگرم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان تاکید کرد: گل به عنوان تهدید جدید جای خود را در بازار مصرف، تهیه و توزیع باز کرده است و کشف حدود یک تن گل زنگ خطر جدی است.

سرهنگ قزوینه اضافه کرد: قاچاق و جابجایی گل روند رو به رشدی داشته است، اما با این وجود در همدان کشت این نوع ماده روانگردان را نداشتیم.

انتهای پیام/ج

۷ هزار و ۱۴۲ قاچاقچی در استان همدان دستگیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد

سینا بنی اسد گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می کنند.

وی افزود: فورا دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شد. 

دادستان عمومی وانقلاب ماهان تصریح کرد: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و ۲ متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده اند، صادر شده است.

بنی اسد با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب ماهان گفت: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه