Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه عکس «ایران و العراق لایمکن الفراق» به همت دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) برپا شده است. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،  سال گذشته در پی بروز تظاهرات و اغتشاشاتی در استان بصره عراق و عملیات رسانه‌ای غرب برای نشان دادن شکاف میان مردم ایران و عراق، واحد بین الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه عکسی با شعار «ایران و العراق لایمکن الفراق» در پیاده روی اربعین حسینی 1440 کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه 499 عکس از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که 100 عکس بانظر هیئت انتخاب به مرحله اول راه پیدا کردند و در نهایت 3 عکاس به عنوان عکاسان برتر این مسابقه انتخاب شدند که عبارتند از: علی ابک، علی شعبانی و جمال زبیدی.

اکنون به مناسبت اربعین حسینی آثار برگزیده مسابقه عکاسی «ایران و العراق لایمکن الفراق» با همکاری سازمان بهره‌برداری متروی تهران و ستاد اربعین کل کشور در قالب نمایشگاهی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) به نمایش درآمده است.

عموم علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ 30 مهرماه جاری از این نمایشگاه بازدید کنند. 

انتشار نخستین بروشور راهیان نور عراق

در پی سلسله جلسات مدافعان فرهنگی حرم و تاکید اساتید بر شکل‌گیری راهیان نور عراق و سوریه، واحد بین‌الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نخستین بروشور راهیان نور عراق با عنوان «برادران تنی» منتشر کرد.

این بروشور بر اساس مسیرهای زیارتی زوار اربعین تنظیم شده و در آن شهدای برجسته ایرانی و عراقی دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) معرفی شده‌اند.

در این بروشور علاوه بر شهدای سال‌های اخیر، دو تن از شهدای عراقی جنگ تحمیلی و رزمندگان و فرماندهان سپاه بدر که در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند نیز معرفی شده‌اند.

مسیرهای منتهی به مرز خسروی، کربلا به کاظمین، کاظمین به سامرا و منطقه عمومی سامرا از جمله مناطقی هستند که در بروشور «برادران تنی» معرفی شده‌اند.

جهت دریافت این بروشور اینجا کلیک کنید.

 

افشاگری "عکاس اسپانیایی" اربعین از جریان‌سازی دروغین غربی‌ها علیه ایرانپوستر اربعینی جدید خانه طراحان منتشر شد+عکسدلنوشته اربعین|نام «حسین(ع)» نقطه اشتراک همه دل‌های عاشق استقاسم محمدی: هنر عکاسی پس از انقلاب زنده شدنابودی رژیم صهیونیستی در گذرگاه اربعین به روایت اینفوگرافیکآرزوی این روزهای یک نقاش آئینیدلنوشته اربعین|«با مرکّب عشق می‌نگارم؛ حُبّ الحسین وسیلة السعداء...»پوستر اربعینی جدید پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری منتشر شد+عکستازه‌ترین نماهنگ اربعینی خانه طراحان منتشر شد+فیلمموشن‌گرافیک|«بگو حکایت مستی که چای می‌نوشد...»+فیلمنستعلیق‌نویسان معاصر به فرهنگستان هنر آمدند+عکس

 

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم اربعین عکاسی عکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب تسنیم اربعین عکاسی عکس موکب تسنیم اربعین عکاسی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 

هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره میزان جابجایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام