Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-08@20:29:19 GMT

کاش کامبوج را یک هیچ می‌بردیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۸۱۶۳

خرداد؛ پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی برنامه خاصی در دیدار با بحرین نداشت و ویلموتس باید برای دیدار با عراق از اشتباهاتش درس بگیرد.
مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علکرد تیم ملی در دیدار با بحرین که با باخت شاگردان ویلموتس همراه شد اظهار کرد: این شکست نتیجه، خوابیدن در باد ۱۴ گلی بود که تیم ملی به کامبوج زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاش آن دیدار را یک بر صفر می‌بردیم تا بازیکنان الکی مغرور نشوند.
وی افزود: عیار تیم ویلموتس در این دیدار مشخص شد و نشان داد که تیم ملی هنوز جای کار دارد. بحرین صاحب توپ و میدان بود و مالکیت بازی را بر عهده داشت. ایران فقط در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم فوتبال بازی کرد. نه پاسکاری خوبی از تیم شاهد بودیم و نه برنامه خاصی برای حمله وجود داشت. بازیکنان نتوانستند توقعات را براورده کنند و برای بازی‌های بعد کار سختی خواهیم داشت.
پیکسوت فوتبال ایران در این خصوص ادامه داد: بحرین تیم درجه ۲ این گروه است و هنوز با عراق بازی نکرده‌ایم. ویلموتس باید فکری به حال تیمش بکند تا ما در همین مرحله غافلگیر نشویم. الآن تنها روی کاغذ تیم اول آسیا هستیم و باید با برنامه‌تر از دیدار با بحرین بازی کنیم. به نظر من تغییر در قلب خط دفاع و بازی ندادن به پورعلیگنجی یکی از دلایل اصلی باخت تیم ملی به بحرین بود. امیدوارم سرمربی بلژیکی از اشتباهاتش درس بگیرد تا در بازی‌های بعد برنده زمین، ایران باشد. برچسب ها: فوتبال ، کامبوج ، بحرین ، شکست از بحرین

منبع: خرداد

کلیدواژه: فوتبال کامبوج بحرین شکست از بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر و شهرداری آستارا رفت

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت استاندار لرستان امروز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه تختی مسابقه هفته بیست و ششم لیگ دسته اول بین تیم‌های خیبر و شهرداری آستارا تماشا کرد.

وی در پایان این مسابقه که با پیروزی یک بر صفر تیم خیبر خرم‌آباد تمام شد، با حضور در رخت‌کن تیم خیبر با مدیران، کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

مدیران کل ورزش و جوانان و بنیاد شهید استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این دیدار استاندار را همراهی کردند.

خیبر با این پیروزی جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

کد خبر 6100951

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر و شهرداری آستارا رفت
  • داور دیدار ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم