Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کار برخورد با شبکه آمدنیوز با دستگیری روح‌الله زم تمام نشده و سرپل‌های این شبکه در داخل کشور باید پاسخگوی اعمال خائنانه خود باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در با فارس، با اشاره به دستگیری روح الله زم مدیر شبکه آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: شبکه آمدنیوز با هدف براندازی نرم در ایران ایجاد شده بود و سرویس‌های جاسوسی بیگانه از جمله آمریکا و فرانسه تمام پشتیبانی‌های فنی و امنیتی را از این شبکه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: فردی خودفروش و وطن‌فروش با مدیریت شبکه آمدنیوز که هدفش براندازی نرم در ایران بود عامل این حرکت شد و لایه‌های امنیتی سیستم‌های غربی مانع از دسترسی به وی و سرپل‌های این شبکه شده بود.   رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: کار سپاه در دستگیری روح الله زم یک شاهکار بود و سپاه با این کار سرویس‌های مخوف بیگانه را دور زد و آنها از عملیات حساب شده و پیچیده سپاه جا ماندند و سپاه توانست از تورها و سپرهای امنیتی سرویس‌های غربی عبور و روح الله زم را در تور فریب خود گرفتار کند.   ذوالنوری خاطرنشان کرد: این اقدام اشراف و برتری عملیاتی اطلاعات سپاه را در مقابل سرویس‌های غربی و نظام سلطه نشان داد. از سوی دیگر چتر ایمنی و سپرهای دفاعی آنها را سپاه در هم شکست که این مسئله برای شبکه‌های مشابه آمدنیوز هم ناامنی، اضطراب و تزلزل ایجاد کرد.   وی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قادر شده تمام سرشاخه‌ و شبکه مویرگی که دزدی اطلاعات می‌کردند و به انتشار اکاذیب و اتهامات و تفرقه‌افکنی در شبکه مجازی مرتبط با آمدنیوز می‌پرداختند را در داخل و خارج از کشور شناسایی کند.   رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: سرپل‌های آمدنیوز در داخل کشور بدانند که با دستگیری روح الله زم کار تمام نشده و آنها نیز تحت پیگیری خواهند بود و باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.   ذوالنوری خاطرنشان کرد: سرپل‌های آمدنیوز در داخل کشور بدانند که باید تاوان عملکرد خائنانه‌ خود را بدهند و این خواسته ملت ایران است که کسانی که به این کشور و فرهنگ آن خیانت کرده‌اند، تاوان کارشان را بپردازند.   انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود

محمدهادی ایمانیه در آیین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس با بیان اینکه استان فارس همواره در بسیاری از مجامع خیرین پیشتاز و شروع کننده بوده و به‌عنوان الگو مطرح شده است، خواستار تسهیل در فرآیند‌های اداری و قانونی شد و گفت: خیرین در راستای کار خیر، هرگاه با مانعی مواجه شدند حتما ما را در جریان بگذارند تا شخصا در کمتر از ۲۴ ساعت جهت رفع مانع اقدامات لازم را انجام دهم.

استاندار فارس، جلوگیری از موازی کاری را یکی دیگر از مسائلی عنوان کرد و خواستار ایجاد شبکه‌ای واحد برای هدفمندتر کردن کمک‌های خیرین شد.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد تعاونی خیرین را مطرح کرد و گفت: این تعاونی با همکاری اداره تعاون و خیرین، می‌‍تواند شبکه‌‍‌ای را در زمینه توسعه اشتغال و تولید ایجاد کند که در راستای شعار سال گام بردارد.

ایمانیه در پایان صحبت‌های خود خواستار اطلاع رسانی گسترده برای ساماندهی کودکان کار، متکدی و بازمانده از تحصیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • ساعت هایی که تا بحال مشابه آن ها را ندیده اید! (فیلم)
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد