Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات بسکتبال قم با تاکید بر نهایی شدن انتقال تیم لیگ برتر "شیمیدر" به قم گفت: این تیم وابسته به بخش خصوصی است و انتقال آن به قم هیچگونه هزینه مالی بر استان تحمیل نمی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی سخایی گفت: انتقال تیم شیمیدر به قم برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اقدامی مثبت در جهت ارتقای این رشته ورزشی در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  ادامه داد: این تیم دارای چند بازیکن تیم ملی است و از نظر فنی در شرایط بسیار بالایی قرار دارد که حضور این تیم در قم، به طور قطع نتایج مثبتی برای بسکتبال این استان خواهد داشت.

رئیس هیات بسکتبال قم با اشاره به تجربه ناموفق انتقال برخی تیم‌های لیگ برتری به قم مانند تیم فوتبال صبای قم،‌ افزود: به دلیل اینکه این تیم وابسته به بخش خصوصی است و تمام هزینه های آن توسط این شرکت تامین می شود،‌ انتقال این تیم به قم برخلاف تجربه های گذشته هیچگونه هزینه مالی براستان تحمیل نمی‌کند.

سخایی،‌ با بیان اینکه شرکت شیمیدر از جمله شرکت های بزرگ و فعال در حوزه تولید و صادرات محصولات پتروشیمی و مرکز اصلی فعالیت آن در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم است ادامه داد: با ورود و پیگیری های استاندار قم و مدیرکل ورزش و جوانان،‌ مذاکرات با مسئولان شرکت انجام و آنها با انتقال این تیم به قم موافقت کردند.

وی ادامه داد: با توافق انجام شده،‌ در سال اول فعالیت این تیم در قم،‌ این استان تنها میزبان بازی های این تیم است و چند روز پیش از برگزاری مسابقات تمرینات این تیم در قم برگزار می شد ولی از سال های بعد اتفاق های مهمتری در این زمینه رقم می‌خورد.

رئیس هیات بسکتبال قم با بیان اینکه نام این تیم از شیمیدر تهران به شمیدر قم تغییر خواهد کرد،‌ ادامه داد: مسابقات این تیم در سالن شهید حیدریان برگزار می‌شود و این فرصتی مناسب برای ارتقای فنی تمام خانواده بسکتبال استان است.

سخایی تاکید کرد: با توجه به وجود خیل ورزشکاران و بسکتبال دوستان استان،‌انتظار داریم که مسابقات این تیم در قم با استقبال تماشاگران مواجه شده و این تیم با حمایت پرشور تماشاگران قمی جایگاه ممتازی در جدول کسب کند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری این هیات در رده های سنی پایه ادامه داد: حضور تیم لیگ برتری در قم به طور قطع انگیزه ورزشکاران رده های پایه برای حضور در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال را افزایش می‌دهد.

باشگاه فرهنگی ورزشی شیمدر از سال 1388 فعالیت خود در حوزه بسکتبال را آغاز و در رده های مختلف سنی و در رشته های مختلف بسکتبال موفق به کسب عناوین متعدد در کشور شده است.

کسب مقام قهرمانی مسابقات باشگاه های غرب آسیا و کسب مقام سوم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور از جمله افتخارات این تیم در سال 1397 بوده است.

از دیگر افتخارات این تیم در سال 97،‌دعوت تمام بازکنان تیم بزرگسالان شیمدر به تیم ملی الف و ب است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی بسکتبال خانواده قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران