Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پایتخت با اشاره به آماده باش صد در صدی پلیس پایتخت در اربعین حسینی، بیان داشت: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی جاماندگان اربعین، پیش بینی‌های وسیعی در حوزه‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی دیده شده است. تاریخ انتشار: 09:41 - 24 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۲۶۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "حسین رحیمی" در کمیسیون عملیات با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی نماد عزت و اقتدار اسلام است چرا که در این راهپیمایی اتحاد، انسجام و همدلی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به جهانیان نشان داده می‌شود، بیان داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در واقع بزرگترین تجمع بشری است که علیرغم همه توطئه‌های دشمنان در کمال امنیت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی شکوهمند اربعین حسینی در پایتخت و آماده باش صد در صدی همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی این فرماندهی، عنوان داشت: تمهیدات و پیش بینی‌های لازم برای انجام هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی جاماندگان اربعین انجام شده است. رئیس پلیس پایتخت افزود: افتخار ما این است که خادم عاشقا حسینی باشیم، از این رو همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا این راهپیمایی در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه محکم ایستاده ایم و خدا را شاکر و سپاسگزاریم که تحت هدایت و ولایت رهبر عزیزمان مشغول خدمتگزاری به مردم هستیم، بیان داشت: سربازی مقام معظم رهبری و خادمی ملت بزرگ ایران افتخار بزرگی است که خداوند را بخاطر این نعمت بزرگ سپاسگزاریم.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی عظیم اربعین به دلیل مغناطیس و جاذبه معنوی حسین بن علی (ع) سال به سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌گردد و دل‌های مشتاق بسیاری را از جای جای دنیا متوجه خود می‌سازد، عنوان داشت: عشق حسین (ع) حرارتی در قلوب مومنان ایجاد کرده است که هرگز خاموش شدنی نیست.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه همه مسیر‌های منتهی به راهپیمایی جاماندگان حسینی در تهران از ۲۴ ساعت قبل تحت پوشش و رصد دقیق تیم‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت قرار دارد، گفت: در روز اربعین حسینی همه عوامل انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای تامین امنیت، آرامش و انضباط عزاداران حسینی از ساعات آغازین روز حضوری فعال و گسترده خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان سردار رحیمی ناجا اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی

کارگر افغانستانی اخراجی قهوه‌خانه وقتی فهمید فرد دیگری به جای او مشغول کار شده در اقدامی هولناک وی را به قتل رساند.

به گزارش ایران، بیست و هشتم فروردین‌، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهرری به تیم جنایی اعلام شد.بررسی‌ها نشان می‌داد مرد افغانستانی با ضربه چاقو از ناحیه گلو به قتل رسیده بود. عامل این جنایت پس از قتل قلیان‌های قهوه‌خانه را نیز شکسته و متواری شده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه دریافتند، کارگر سابق قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی وارد قهوه‌خانه شده و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستان خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه گفت: مــالک قبلاً اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم بعد هم فرد دیگری را به جای او استخدام کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد اما متهم کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد. تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی