Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز پنجشنبه با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود که تیم صدرنشین سایپا مقابل پویندگان فجر شیراز به میدان می‌رود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز پنجشنبه با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. شاگردان نیلوفر اردلان در تیم سایپا روز جمعه راهی شیراز می‌شوند تا مقابل پویندگان به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویندگان با 12 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 

مس رفسنجان که با اختلاف یک امتیاز در رده دوم جدول جای گرفته راهی ساری  می‌شود تا مقابل شهروند این شهر به میدان برود. شهروند ساری با 4 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

 

برنامه کامل به شرح زیر است:

 

ملی حفاری ایران – دریژنو فرخ شهر

پویندگان فجر شیراز – سایپا تهران

ستارگان دشت ورامین – هیات فوتبال خراسان رضوی

رهیاب گستر تهران – دختران کویر مس کرمان

پارس آرا شیراز – نامی نو اصفهان

شهروند ساری – مس رفسنجان

 

در جدول رده‌بندی سایپا با 22 امتیاز صدرنشین است. مس رفسنجان با 21، حفاری با 19 و هیات فوتبال خراسان رضوی با 16 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند و پیکان برای رسیدن به مرحله بعد از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است.

رضا عنایتی به‌عنوان سرمربی پیکان در این دیدار به جوانان تیمش اعتماد کرده و ترکیب زیر را روانه میدان کرده است:
محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

پیکان این روزها با رضا عنایتی از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده و آن‌ها در ۱۰ دیدار اخیر خود فقط یک‌بار مقابل پرسپولیس بازنده بوده‌اند.

خودروسازان با نتایج مناسبی که داشته‌اند از قعر جدول هم فاصله گرفته‌اند تا ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با خیال آسوده‌تری پشت سر بگذارند و باید دید پس از سپری کردن یک بازی نسبتاً ساده‌تر مقابال ستارگان بهمن جوان تهران، مقابل مس در رفسنجان چه نتیجه‌ای خواهند گرفت و می‌توانند به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی برسند یا نه.

دیگر خبرها

  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد