Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@21:59:49 GMT

تعداد مسمومان دانشگاه علم و صنعت به ۷۰ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۹۹۵۷

به گزارش مهر، پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: تعداد مسمومان حادثه شب گذشته مسمومیت دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علم و صنعت در نارمک به ۷۰ مورد رسید.

وی با اشاره به اینکه ۵۹ نفر از مسمومان در محل درمان شده و ۱۱ نفر به بیمارستان های امام حسین(ع) (۱۰ مورد) و آیت الله طالقانی تهران(یک مورد) منتقل شدند، اظهار کرد: برای این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته معید مهدیان دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت در گفتگویی که با مهر داشت از مسمویت غذایی ده ها تن از دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق یک بار دیگر در تیرماه امسال برای دانشجویان رخ داده بود، گفت: بار قبل ۷_۸ دانشجو مسموم شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا، حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد که تعداد ۴ دستگاه خودرو با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو، تعداد ۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارک‌های مختلف، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی‌های خارجی شانی و ۵۰۰ بسته انواع کاپوچینو (گوددی) که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را ۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 6088057

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز