Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@18:58:41 GMT

تیم‌های صعود کننده به یورو ۲۰۲۰ تا امروز

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۹۹۹۲

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، یورو ۲۰۲۰ بهار سال آینده آغاز می‌شود و از اکنون شش تیم حاضر در این رقابت‌ها را می‌شناسیم. بلژیک، ایتالیا، روسیه، لهستان، اوکراین و اسپانیا به مرحله نهایی صعود کردند. ۱۴ تیم از میان تیم‌های اول و دوم برای کسب سهمیه رقابت خواهند کرد. این در حالی است که سه تیم اسکاتلند، گرجستان و بلاروس به خاطر نتایجشان در لیگ ملت‌ها در پلی‌آف حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰ تیم به صورت مستقیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند (یعنی تیم های اول و دوم هر گروه) و سپس چهار سهمیه باقی مانده از بیستم مارس میان ۱۶ تیم برگزار می شود که بر اساس نتایج کسب شده تیم‌ها در لیگ ملت‌هاست.

قرعه کشی پلی‌آف بیست و دوم نوامبر برگزار می‌شود و برای مرحله نهایی سی‌ام نوامبر انجام می‌شود.

برای این دوره یورو هیچ تیمی به صورت اتوماتیک (به عنوان میزبان) به مرحله نهایی صعود نمی‌کند چون بازی‌ها قرار است در ۱۲ کشور مختلف برگزار شود.

باید یادآوری کرد تیم‌های بلغارستان، یونان، آلبانی، مونته نگرو، قبرس، استونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، آذربایجان، قزاقستان، مولداوی، جبل الطارق، جزایر فارو، لیختن اشتاین، آندورا، مالت و سن مارینو دیگر شانس صعود به یورو را ندارند.

رقابت‌های گروهی انتخابی یورو دوباره از ۲۳ آبان پیگیری می‌شود و در این یک هفته تکلیف ۱۴ تیم راه یافته به مرحله نهایی مشخص خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یورور 2020 فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان امروز (جمعه) در مرحله یکم هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

این دو تیم لیگ آزادگانی که در مرحله قبلی دست به شگفتی زده بودند برای پیروزی در این جدال و رسیدن به مرحله بعدی انگیزه‌های زیادی داشتند.

علی وزیری‌پناه در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی دروازه چادرملو اردکان را بار کرد.

در حالی که چهار دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه دوم سپری شده بود و همه منتظر سوت پایان بازی و صعود مس کرمان به مرحله بعدی بودند که چادرملو توسط ابراهیم رضازاده به گل رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا سرنوشت برنده در ضربات پنالتی مشخص شود.

چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها به برتری ۵ بر ۳ رسید تا این مارتن ۱۲۰ دقیقه‌ای را به سود خود خاتمه داده و راهی مرحله بعد جام حذفی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد