Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@21:50:04 GMT

توصیه سرکنسول ایران به زوار اربعین

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۰۳۲

«میرمسعود حسینیان» گمشدگان را مشکل اساسی کنسولگری در کربلا مطرح و عنوان کرد: تعداد زیادی از گمشدگان به ما مراجعه کردند، ولی متاسفانه کارت شناسایی همراهشان نیست. از همه زوار می‌خواهیم کارت شناسایی همراهشان داشته باشند.

سرکنسول ایران در عراق در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین به آب و هوای کربلا اشاره کرد و گفت: آب و هوای کربلا بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب ملایمی را داریم و نسیم خنکی در کربلا می‌وزد.

وی با بیان اینکه تراکم جمعیتی در نجف و کربلا بسیار بالا است، اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ موکب ایرانی در کربلا و در نجف و در مسیر نجف به کربلا از زائران پذیرایی می‌کنند.

حسینیان گمشدگان را مشکل اساسی کنسولگری در کربلا مطرح و عنوان کرد: تعداد زیادی از گمشدگان به ما مراجعه کردند ولی متاسفانه کارت شناسایی همراهشان نیست. از همه زوار می‌خواهیم کارت شناسایی همراهشان داشته باشند. خوشبختانه ما مفقود نداریم.

وی متذکر شد: تراکم جمعیت بسیار زیاد است و متاسفانه بیشتر افرادی که فوت شدند بر اثر ایست قلبی و ازدحام جمعیتی در مسیر بوده است.

سرکنسول ایران در عراق با تاکید بر مدیریت زمان توسط زوار گفت: از کسانی که زیارت خود را انجام داده‌اند، می‌خواهیم به کشور بازگردند تا در موج بعدی ازدحام جمعیت در روزهای آینده به مشکل برنخورند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ایران اربعین صدای ایران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم

ایسنا/آذربایجان شرقی وینگر تراکتور گفت: خیلی موقعیت داشتیم ولی متاسفانه گل نشد و سر یک غافلگیری گل خوردیم.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشم نژاد پس از پیروزی ۴ بر یک تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که به مرحله بعد صعود کردیم و از گستاوو بابت سانتر خوبش تشکر می‌کنم، من هم در نقطه خوب قرار گرفتم و توانستم گل بزنم. خیلی موقعیت داشتیم که متاسفانه گل نشد و سر یک غافلگیر گل خوردیم. خدا را شکر حسین پورحمیدی به روند خوبش برگشت و ۳ پنالتی محشر گرفت و از او ممنون هستیم.

او درباره بازی هفته آینده تراکتور با استقلال بیان کرد: در همه بازی ها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و بازی در خانه خودمان هم هجومی شروع می کنیم و ان شاالله خدا به ما عزت دهد و آن بازی را هم ببریم و دوباره به روند خوبمان برگردیم.

وینگر تراکتور درباره اتمام مدت قراردادش در پایان فصل جاری گفت: هواداران به من محبت دارند. بنده استاد و بزرگ تر دارم و آقای مهدی رستمی برای من تصمیم می‌گیرند. من خودم در این شهر راضی هستم و فوتبالم پیشرفت کرده است و ان شاالله هر چه خیر است پیش بیاید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود