Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:59:00 GMT

آماده باش صد در صدی پلیس پایتخت برای روز اربعین

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۳۴۶

آماده باش صد در صدی پلیس پایتخت برای روز اربعین

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی در کمیسیون عملیات با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی نماد عزت و اقتدار اسلام است چرا که در این راهپیمایی اتحاد، انسجام و همدلی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) به جهانیان نشان داده می شود، بیان داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در واقع بزرگترین تجمع بشری است که علی رغم همه توطئه های دشمنان در کمال امنیت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی شکوهمند اربعین حسینی در پایتخت و آماده باش صد در صدی همه یگان های انتظامی و ترافیکی این فرماندهی، عنوان داشت: تمهیدات و پیش بینی های لازم برای انجام هرچه با شکوه تر راهپیمایی جاماندگان اربعین انجام شده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: افتخار ما این است که خادم عاشقان حسینی باشیم از این رو همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا این راهپیمایی در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه محکم ایستاده ایم و خدا را شاکر و سپاسگزاریم که تحت هدایت و ولایت رهبر عزیزمان مشغول خدمتگزاری به مردم هستیم، بیان داشت: سربازی مقام معظم رهبری و خادمی ملت بزرگ ایران افتخار بزرگی است که خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ سپاسگزاریم.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی عظیم اربعین به دلیل مغناطیس و جاذبه معنوی حسین بن علی(ع) سال به سال باشکوه برگزار می شود و دل های مشتاق بسیاری را از جای جای دنیا متوجه خود می سازد، عنوان داشت: عشق حسین(ع) حرارتی در قلوب مومنان ایجاد کرده است که هرگز خاموش شدنی نیست.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه همه مسیرهای منتهی به راهپیمایی جاماندگان حسینی در تهران از ۲۴ ساعت قبل تحت پوشش و رصد دقیق تیم های امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت قرار دارد، گفت: در روز اربعین حسینی همه عوامل انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای تامین امنیت، آرامش و انضباط مراسم عزاداران حسینی از ساعات آغازین روز ، حضوری فعال و گسترده خواهند داشت.

کد خبر 4748360 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی سردار رحیمی پلیس پایتخت رئیس پلیس پایتخت اربعین 98 شهرداری تهران شورای شهر تهران هفته ناجا اربعین حسینی نیروی انتظامی قوه قضاییه محسن هاشمی پیروز حناچی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران آتش نشانی ناجا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسر بچه‌ 3 ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرده به صورت ناگهانی ناپدید شده، از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفاً کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه مورد نظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه 3 ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند