Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:29:47 GMT

ارسال انواع نهال به تمام نقاط ایران به صورت رایگان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۰۳۹۹

ارسال انواع نهال به تمام نقاط ایران به صورت رایگان

نهال‌های خریداری شده در برتر نهال بدون هیچ واسطه و با ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور انتقال داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنا براعلام برتر نهال، امروزه یکی از مشکلات باغبانان، نحوه دسترسی به نهال‌های خریداری شد از نهالستان‌هاست که با بسته‌بندی‌های نامناسب و یا حتی غیرقابل استفاده به دستشان می‌رسد!

در ادامه شما را با خرید و فروش نهال‌ها با بهترین بسته‌بندی همراه با ارسال رایگان راهنمایی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموعه برتر نهال برای رفع این مشکلات بر آن شد تا با استفاده از کادر مجرب و متخصص در زمینه بسته‌بندی نهال، برای جلب رضایت مشتریان از هر جهت بهترین بسته‌بندی همراه با نهال‌های نمونه خریداری شده از طرف مشتریان را به شهر مد نظر ارسال نماییم.

از جمله شهرهای که بیشترین بازدهی را برای خرید و فروش نهال دارند می‌توان از خرید نهال در شیراز، خرید نهال در شبستر، خرید نهال در تبریز، خرید نهال در فیروزکوه، خرید نهال در کرج، خرید نهال در کرمان، خرید نهال در کرمانشاه، خرید نهال در کنگاور، خرید نهال در کوهدشت، خرید نهال در گرگان، خرید نهال در مراغه، خرید نهال در میانه، خرید نهال در نقده، خرید نهال در آذرشهر، خرید نهال در آستارا، خرید نهال در آبسرد، خرید نهال ارومیه، خرید نهال در اهر، خرید نهال در اصفهان، خرید نهال در بردسیر، خرید نهال در بروجرد، خرید نهال در بیجار، خرید نهال در پل دختر، خرید نهال در تکاب، خرید نهال در تهران، خرید نهال در جیرفت، خرید نهال در چهارمحال بختیاری، خرید نهال در خراسان جنوبی، خرید نهال در خرم آباد، خرید نهال در خرم دره، خرید نهال در خوانسار، خرید نهال در درود، خرید نهال در دماوند، خرید نهال در رشت، خرید نهال در زنجان، خرید نهال در سردشت، خرید نهال در سمیرم، خرید نهال اردبیل، خرید نهال خراسان رضوی، خرید نهال در خراسان شمالی، خرید نهال در سمنان، خرید نهال در قزوین، خرید نهال در قم، خرید نهال در گلستان، خرید نهال در گیلان، خرید نهال در لرستان، خرید نهال در مازندران، خرید نهال در اراک، خرید نهال در همدان، خرید نهال در صوفیان، خرید نهال در بناب، خرید نهال در عجب شیر، خرید نهال در پارس آباد، خرید نهال در اصلاندوز، خرید نهال در تالش، خرید نهال در قیدار، خرید نهال در بوانات، خرید نهال در سنندج، خرید نهال در شهر بابک، خرید نهال در تویسرکان، خرید نهال در اسدآباد را نام برد که bartarnahal آماده ارسال به تمام نقاط ایران است.

این نهالستان معتبر، به کشورهای همسایه نهال‌هایی نظیر نهال گردو و انواع نهال میوه را صادر می‌کند.

ضمانت خرید از برتر نهال به صورت فاکتورجهادکشاورزی همراه با لیبل جهاد کشاورزی و قرارداد ثبتی خواهد بود و تمامی موارد نهال در فاکتور و قرارداد ثبتی درج خواهد شد.

همچنین برتر نهال در اکثر شهرها نظیر شیراز، اصفهان، ارومیه، اردبیل، تهران، کرج دارای نمایندگی خرید است.

راه‌های ارتباطی جهت خرید و ارسال به تمام شهر های کشور

جهت خرید و فروش نهال همراه با مشاوره و ارسال رایگان از برتر نهال می‌توانید با کارشناس فروش به شماره ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳ ارتباط برقرار کنید همچنین می‌توانید برای احداث باغ و هرس نهال‌ها با شماره بالا از طریق تلگرام و واتس آپ در تماس باشید.

 انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نهال شیراز نهالستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا، حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد که تعداد ۴ دستگاه خودرو با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو، تعداد ۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارک‌های مختلف، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی‌های خارجی شانی و ۵۰۰ بسته انواع کاپوچینو (گوددی) که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را ۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 6088057

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • جزئیات رهاسازی حقابه ایران از افغانستان | ویدئو
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی