Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان در مرز خسروی، مرزبانی را یکی ارکان‌ مهم در نیروهای مسلح کشور دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، آیت الله "مصطفی علما" در بازدید از پایانه مرزی، اظهار داشت: عشق و علاقه به اهل بیت و امام حسین(ع) در بین جوانان جاری است و این مهم، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هر روز مأیوس‌تر کرده و آنچه مهم است معطوف شدن قشر جوان به معنویت و ارزش های اسلامی است، به گونه ای که بیشتر زائران عتبات عالیات را جوانان عزیز تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خدمت به زائران اربعین حسینی را توفیقی الهی دانست و افزود: حفاظت از مرزهای ایران اسلامی و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) اگر به همراه خلوص نیت باشد در نزد خدا یک عبادت ارزشمند و یک ارزش اجتماعی است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به این که مرزبانان اقدامات مثبتی در جهت تسهیل تردد زائران انجام دادند، تصریح کرد: مرزبانی یکی از ارکان‌های مهم نیروهای مسلح هست و توانسته با استفاده از نیروهای جوان، کارآزموده و با ایمان، در ایجاد امنیت و مدیریت تردد زائران به شایستگی ایفای نقش کند.
آیت الله علما با اشاره به بازگشایی مرز خسروی، گفت: مرز خسروی که امسال بعد از مدت ها بر روی زائران ابا عبدالله الحسین(ع) گشوده شده بحمدالله مرزی امن است و نزدیکی آن به عتبات عالیات، باعث شده بسیاری از زائران اربعین حسینی این مرز را برای سفر زیارتی خود انتخاب کنند.
وی با عرض خدا قوت به همه مرزبانان و خادمانی که با خلوص نیت به نوعی در امر خدمت رسانی به زائران در تلاش هستند، خاطرنشان کرد: ان شاءالله مرزبانان ما با همکاری دیگر ارگان ها دست به دست هم داده و با تامین نظم، امنیت و رفاه زائران در مرزها، زمینه را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره عظیم فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرزبانی ارکان نیرو مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ امیر سرتیپ دوم داوود نظام اسلامی در مراسم سالگرد خادم الشهدا، شهید محمد سلیمانی که در مسجد جامع رودسر برگزار شد، با بیان اینکه عملیات غرورآفرین «وعده صادق» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید، افزود: پس از گذشت ٧ دهه از تشکیل این رژیم غاصب و کودک کش، هیچ کشوری توان رویارویی با این رژیم جعلی که مورد حمایت آمریکای جنایتکار و دیگر هم پیمانانشان است را نداشت، اما به فضل الهی و با تکیه بر توان دانشمندان غیورمان در صنعت نظامی، این عملیات با اقتدار انجام شد و موجب حیرت جهانیان شد.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند این عملیات فقط یک سیلی بوده و در صورت تعرض به خاک کشورمان از هر نقطه از دنیا، جمهوری اسلامی با اقتدار و تمام توان در برابر هرگونه تعرض و تهدید ایستادگی کرده و جوابی دندان شکن، قاطع و پشیمان کننده خواهد داد.

امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل ارتش هم در این مراسم با بیان اینکه خادمین شهدا با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، با حضور در یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در راه خدمت به زائران تلاش می‌کنند، گفت: شهید محمد سلیمانی از جمله خادمینی بود که تا پای جان در این راه تلاش کرد و خداوند هم مزد خدماتش راعطا کرد.

خادم شهید محمد سلیمانی ششم فروردین سال ٨٩ ، بر اثر حادثه‌ای هنگام خدمت به زائران راهیان نور، در مناطق عملیاتی جنوب کشور، در پادگان میشداغ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند