Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین تا به امروز حدود ۳۵۰ هزار نفر از زائران، خدمات درمانی و امدادی هلال احمر را دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۱۱ برای ادامه فعالیت‌های درمانی به کشور بازگشته‌اند. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ همزمان با  آغاز مراسم اربعین حسینی، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق با راه‌اندازی پایگاه‌های در شهرهای نجف،کربلا و کاظمین اقدام به  ارائه خدمات درمانی به زائران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال پایگاه‌های اصلی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شلمچه، چذابه، مهران، خسروی مستقر هستند همچنین پایگاه‌های هلال احمر در  شهر نجف عبارتند از  هتل نباء خیابان امام علی(ع)، هتل ام‌القری خیابان امام علی(ع)، صحن فاطمةالزهرا (س)، ثورةالعشرین، خیابان امام علی(ع) مرقد کمیل بن زیاد در کوفه، روبه‌روی مسجد حنانه. درمسیر نجف به کربلا (عمود های 181، 270، 285،  313،  690،  707،  777،  828،  1070،  1080،  1092،  1173 و  1400 نیز پایگاه‌های هلال احمر حضور مستقر هستند.

همچنین پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در کربلا  نیز در هتل ملاک، باب‌القبله، حرم مطهر امام حسین(ع)، هتل الماس شرق خیابان القمه، هتل بلداولیاء، باب‌القبله حرم حضرت ابوالفضل(ع)، موقوف‌الحرم پارکینگ مطهر حرم امام حسین(ع)، باب‌الشهدا، باب‌راس حرم  امام حسین(ع) خیابان شهدا، سید جوده ورودی به کربلا، متنزه الحسین بیمارستان الحسین، صحن عقیله صحن حرم امام حسین(ع)، طویریج جاده حله به کربلا مستقر هستند.بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر پایگاه‌های این مجموعه در کاظمین نیز در  خیابان امام علی(ع)، خیابان امام زمان(عج)، هتل جنتة الفردوس خیابان باب المراد فعال هستند.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی جمعیت هلال احمر تا به امروز حدود 350 هزار  نفر از زائران از خدمات پایگاه‌های هلال احمر استفاده کرده‌اند و 11 نفر از زائران برای ادامه فعالیت‌های درمانی به ایران بازگشته‌اند همچنین پایگاه‌های امدادی تا اول آبان در محل‌های اشاره شده مستقر خواهند بود.

راه‌اندازی" پایگاه‌های سلامت زوار" توسط هلال احمر در اربعین حسینی

انتهای پیام/

R1491/P/S2,24,25,1416/CT7 واژه های کاربردی مرتبط هلال احمر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی

محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با دریافت گزارش سیل و آبگرفتگی در استان و شهرستان‌ها که منجر به سیل و آبگرفتگی منازل و معابر در سطح شهر شده، تیم‌های عملیاتی پس از هماهنگی‌های انجام شده به این مناطق اعزام و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ تیم عملیاتی و بیش از ۴۰ نیروی امدادی با تجهیزات موتور پمپ آب و کف کش در سطح شهرستان یزد در حال امدادرسانی هستند بیان کرد: این تیم‌ها از همان لحظات اولیه در مناطق مذکور حضور داشته و مشغول امدادرسانی و همچنین تخلیه آب از منازل و سطح شهر با هماهنگی مدیریت بحران و شهرداری هستند.

عشقی بیان کرد: در دو حادثه سیل دیروز در شهرستان‌های بهاباد و اردکان تیم‌های امدادی هلال احمر شهرستان بهاباد در تخلیه آب از دو منزل و یک محل دام و طیور با همکاری گروه‌های جهادی ارائه خدمات نمودند و در دو حادثه سیل در شهرستان اردکان در محور اردکان به خرانق گیر افتادگی ۴ خودرو با ۱۱ سرنشین در مسیر سیل که به مکان امن منتقل شدند و همچنین محور غزال امدادرسانی به یک خودرو کامیون گرفتار در سیل و نجات یک نفر و انتقال به مکان امن توسط نیرو‌های امدادی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همچنین شب گذشته با اعلام به مرکز eoc استان مبنی بر آبگرفتگی در معابر سطح شهرستان مهریز با هماهنگی انجام شده دو تیم ۳ نفره به همراه تجهیزات و موتور پمپ مشغول امدادرسانی شدند. وی با بیان اینکه با شدت بارش‌ها در سطح استان و همچنین شهر یزد کلیه تیم‌های امدادی آماده باش هستند، افزود: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم‌های امدادی در سطح شهر ادامه دارد.

 عشقی در پایان تاکید کرد: این سامانه بارشی همچنان در استان ادامه دارد و هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی