Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی از برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی خراسان رضوی در دو بخش آقایان و بانوان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سعید حسین زاده مقدم در خصوص فعالیت های این هیئت از ابتدای سال اظهار کرد: از ابتدای سال، لیگ وزنه برداری استان را پس از چندین سال دوباره راه اندازی کردیم که مرحله اول و دوم آن نیز برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری هیئت های شهرستان ها را به امکانات سخت افزاری تجهیز کردیم، همچنین هیئت وزنه برداری شهرستان های چناران، کلات و گناباد را افتتاح و هیئت های تربت جام و سبزوار را تجهیز و بازگشایی کردیم.

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی عنوان کرد: با کمک اداره ورزش و جوانان تربت جام، سالن اختصاصی وزنه برداری را برای این شهرستان در نظر گرفتیم، همچنین سالن وزنه برداری آستان قدس را در مشهد افتتاح کردیم.

حسین زاده مقدم در خصوص اعزام ورزشکاران استان به مسابقات کشوری نیز گفت: تیم بانوان خراسان رضوی به مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان  اعزام شد که بانوان وزنه بردار استان با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 8 برنز درخشیدند.

وی ادامه داد: تیم های پسران و دختران استان نیز به مسابقات استعدادهای برتر کشور در کردستان اعزام شدند که تیم دختران ما توانستند با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به تیم میزبان، مقام نایب قهرمانی را از آن خود کنند.

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی تصریح کرد: طرح استعدادیابی و پرورش نخبگان وزنه برداری پسران منطقه یک کشور از 17 تا 20 مهرماه در مشهد برگزار شد که 40 ورزشکار و 8 مربی از استان های سمنان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در این طرح حضور پیدا کردند.

حسین زاده مقدم در خصوص مسابقات آتی این هیئت گفت: مرحله سوم لیگ وزنه برداری استان طی روز های 23 و 24 آبان ماه در فریمان برگزار و مرحله چهارم آن، دی ماه در مشهد برپا خواهد شد.

وی افزود: مسابقات وزنه برداری قهرمانی خراسان رضوی در دو بخش آقایان و بانوان تا پایان سال برگزار خواهد شد.

وی در خصوص انتصابات این هیئت نیز بیان کرد: رضا مختارنیا، دادستان امور مالیاتی استان به سمت سرپرستی هیئت مشهد و امیر مهدی مقیم یزدی به سمت مسئول روابط عمومی هیت وزنه برداری خراسان رضوی منصوب شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه بردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد