Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیتی که در اردوی تیم ملی کرواسی گریبان ستاره خط میانی تیم فوتبال رئال مادرید را گرفت جدی نیست و احتمالاً او به اولین ال‌کلاسیکوی فصل خواهد رسید.

به گزارش نشریه آس، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای آخرین وضعیت لوکا مودریچ را که در اردوی تیم ملی کرواسی مصدوم شده است، اعلام کرد.

مودریچ در جریان تساوی یک - یک یکشنبه شب تیم‌های ملی کرواسی و ولز در رقابت‌های مرحله انتخابی یورو 2020 آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق اعضای کادر فنی و هواداران رئال مادرید را نگران کرد، چرا که آنها دو هفته دیگر باید در اولین ال‌کلاسیکوی فصل میهمان بارسلونا باشند.

با این حال طبق بیانیه باشگاه رئال مادرید مصدومیت برترین بازیکن فوتبال دنیا در سال 2018 به یک کبودی و کوفتگی در ناحیه عضله چهارسر ران محدود می‌شود، مصدومیتی که انتظار نمی‌رود مانع از حضور او در ال‌کلاسیکو شود.

شاگردان زین‌الدین زیدان شنبه هفته آینده در لالیگا میهمان مایورکا خواهند بود و سه روز پس از آن در لیگ قهرمانان اروپا در خانه گالاتاسرای ترکیه بازی خواهند کرد. رئال مادرید شنبه دو هفته دیگر هم میهمان رقیب دیرینه‌اش بارسلونا خواهد بود./ تسنیم

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن یکی از طرفداران جود بلینگام است و از عملکرد این ستاره انگلیسی در رئال مادرید ستایش می‌کند.

بلینگام اولین فصل حضور در رئال مادرید را سپری می‌کند و آمار بی نظیری را از خود به جای گذاشته است. او شب گذشته در مراسم لاریوس جایزه بهترین پدیده سال را دریافت کرد.

این ستاره انگلیسی هفته درخشانی را پشت سر می‌گذارد چرا که در بازی ال‌کلاسیکو این هفته یک تنه موجب برتری تیمش شد و گل حساسی را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا رئال با نتیجه 3-2 بارسلونا را شکست دهد.

بلینگام یکی از ستاره‌های انگلیس است که قطعا در مسابقات یورو 2024 می‌تواند همراه دیگر بازیکنان قابل توجه این تیم یک تورنمنت موفق را پشت سر بگذارد. فیل فودن، هم تیمی‌ او در انگلیس علاقه زیادی به نحوه بازی بلینگام دارد.

فیل فودن در گفتگو با دیلی میل درمورد درخشش بلینگام گفت:"آیا جود نیاز به نصیحت دارد؟ فکر نمی‌کنم او نیاز به توصیه‌‌ای داشته باشد. او خیلی باهوش و زیرک است. همچنین جود خانواده و اطرافیان خوبی دارد. من هیچ نقطه ضعفی در او نمی‌بینم. او استثنایی است.

من نمی‌توانم باور کنم که بلینگام فقط 20 سال دارد. هرگز کسی را در این سن ندیده‌ام که این اندازه پخته باشد. فیزیک او خاص و استثنایی است."

دیگر خبرها

  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است