Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

در حالیکه محمد بنا و غلامرضا محمدی پس از انتخاب رییس جدید فدراسیون کشتی، بدون حکم به کار خود به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی ادامه می‌دادند، حکم سرمربیگری خود را از علیرضا دبیر دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در احکامی محمد بنا و غلامرضا محمدی را به عنوان سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم محمد بنا آمده است:

جناب آقای محمد بناء
مربی ارزشمند کشتی فرنگی ایران و جهان
با سلام و احترام،
نظر به پیشنهاد مدیر فنی محترم تیم های ملی کشتی فرنگی و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری در عرصه های ملی و بین المللی، به موجب این ابلاغ، به سمت "سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور" تا پایان مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن منصوب می شوید.
انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در این رویداد مهم و اعتلای نام ورزشی ملی کشور، همچون گذشته موفق و سربلند باشید.

در حکم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز آمده است:

جناب آقای غلامرضا محمدی
مربی ارزشمند کشتی آزاد ایران و جهان
با سلام و احترام،
نظر به پیشنهاد مدیر فنی محترم تیم های ملی کشتی آزاد و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری در عرصه های ملی و بین المللی، به موجب این ابلاغ، به سمت "سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور" تا پایان مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن منصوب می شوید.
انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر هدایت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در این رویداد مهم و اعتلای نام ورزشی ملی کشور، همچون گذشته موفق و سربلند باشید.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد

مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون کشتی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در محل سالن کنفرانس فدراسیون کشتی برگزار شد.
نتایج قرعه کشی این رقابت ها به شرح زیر است:

گروه A : هوا فضا تهران - سید بابل - هیات گیلان - پازند معدن دزفول
گروه B : آلینوس اسلامشهر - گل گهر سیرجان - هیات کردستان
گروه C : هیات فارس - هیات قم - هیات اهواز - سپاهان اصفهان
گروه D : هیات مازندران - هیات البرز - خشت خورشید ازنا

این مسابقات از نیمه اول خرداد ماه آغاز می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است
  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟