Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از لرستان، محمد باقر نوبخت در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه سیاست‌های ملی و منطقه ای باید با هم افزایی پیش رود، اظهار داشت: یک هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان وام بخش مسکن و ۳۳۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض در این حوزه پرداخت شده است.

وی افزود: در بخش کشاورزی نیز ۲۷۰ میلیارد تومان و از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای ۹۳۵میلیارد تومان به استان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت تصریح کرد: دولت خود را موظف و مقید می داند خسارت مسکن و زیربناهای رخداد غم انگیز سیل را پشتیبانی کند و تا ۱۰۰ درصد تعهدات خود به این مناطق را عملیاتی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دکتر روحانی در سفر به لرستان تعهدات خوبی داشته است،خاطر نشان کرد: اگر دولتمردان به تعهدات خود متعهد نباشد جای تاسف دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در سفر رئیس جمهوری به لرستان برای ۵۴ مصوبه ۶۲۶ میلیارد تومان تعهد اعلام شد، که تاکنون بیش از یکهزار و ۳۳۱ میلیارد تومان  معادل ۲۱۳ درصد تعهدات عمل شده است.

وی با بیان اینکه  از ۵۴ طرح ۳۴ طرح تکمیل شده و هفت طرح پیشرفت بیش از ۷۰ درصد دارند، عنوان  کرد: لرستان با خیلی از استان‌های دیگر متفاوت است و چنانچه بتوانیم زیرساخت‌های آن را فراهم کنیم استان ثروتمندی است و می‌تواند از نظر شاخص های توسعه یافتگی رشد کند.

نوبخت گفت: تحریم های کنونی علیه جمهوری اسلامی در تاریخ معاصر بی نظیر است و اگر این تحریم ها به نتیجه رسیده بود اکنون به جمهوری اسلامی التماس نمی کردند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور