Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسنی گفت: در حوزه اربعین ۲۱ تیم خودرویی و موتوری به مرزهای مهران و خسروی اعزام شده اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان درسمنان، سرهنگ«عبدالله حسنی» در گفتگوبا خبرنگاران با بیان اینکه  از تمام ظرفیت‌های خود برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی استفاده می‌کند افزود: برنامه‌های پلیس در ایام اربعین حسینی در دومحور تأمین نظم و انضباط ترافیکی و برقراری امنیت متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت زائران انجام می‌دهند گفت: در ایام مراسم اربعین حسینی تعامل مؤثر و هدفمند با دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود که می‌تواند در بهبود خدمات‌دهی به زائران اربعین نقش آفرین باشد.

 

 وی با اشاره به اجرای طرح تخصصی انتظامی ترافیکی اربعین در استان سمنان گفت: در این طرح در ایام اربعین نیروهای پلیس در موکب‌های بین راهی و همچنین در محورهای مواصلاتی استان سمنان استقرار می‌یابند.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر لزوم تامین امنیت زائران ادامه داد: این طرح با هدف پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه در استان سمنان اجرایی می‌شود.

 

وی درخصوص اقدامات نیروی انتظامی استان سمنان در حوزه اربعین از اعزام 21 تیم خودرویی و موتوری به مرزهای مهران و خسروی خبر داد و افزود: این تیم ها شامل نیروهای پلیس راه، یگان امداد و همچنین گشت موتوری هستند که در مرزهای مهران در استان ایلام و مرز خسروی در استان کرمانشاه مستقر شدند.

 

حسنی در ادامه از آماده باش یگان‌های ویژه خبر داد و افزود: در صورت نیاز این نیروها نیز به مرزها اعزام می شوند.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه زائران زیادی از محورهای مواصلاتی عازم مراسم معنوی اربعین حسینی هستند از افزایش گشت ترافیکی در محور تهران مشهد برای پیشگیری و کاهش سوانح ترافیکی در این محور خبر داد.

 

وی به دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان سمنان برای ارائه خدمات بیشتر به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: نظارت بر پایانه‌ها و همچنین آموزش رانندگان اتوبوس‌ها از دیگر اقداماتی که انجام شده است.

 

حسنی درباره تأمین نظم و انضباط  مراسم‌های عزاداری اربعین حسینی در استان سمنان نیز گفت: اگر این مراسم‌ها نیاز به پوشش انتظامی و ترافیکی داشته باشد ساز و کارهای آن و ایجاد محدودیت‌های لازم انجام می‌شود.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان از مسافران وزائران حرم اباعبدالله حسین(ع) خواست تا هشدارها و توصیه‌های لازم درباره نکات حفاظتی و امنیتی را به طور کامل رعایت کرده وبرای سفر خود برنامه‌ریزی داشته باشند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ شیراز فرمانده انتظامی استان سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سر گرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پرواز‌ها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

سردار بنی اسدی فر در خصوص دارو‌های ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع استکه شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است و زائران مراقب این مسأله باشند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام است.

دیگر خبرها

  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • همراه‌ داشتن کدام داروها در عمره و حج ممنوع است؟
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود