Web Analytics Made Easy - Statcounter

شروین اسبقیان،‌ مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان از معرفی سرپرست فدراسیون دوومیدانی تا پایان هفته جاری خبر داد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شروین اسبقیان در حاشیه افتتاح کنگره پزشکی ورزشی درباره آخرین وضعیت فدراسیون دوومیدانی که دوره ریاست مجید کیهانی در آن پایان رسیده است، اظهار داشت: این فدراسیون و این رشته برای وزارت ورزش و جوانان، یک رشته استراتژیک محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوومیدانی یک رشته المپیکی و پایه است. بنابراین باید انتخاب شخصی که بتواند در سال قبل از المپیک و در یک دوره چند ماهه امور مربوطه را به خوبی انجام بدهد، بسیار مهم است و وزیر ورزش نیز توجه ویژه‌ای به ورزش پایه دارد.

وی در ادامه افزود: سرپرست فدراسیون باید با نهایت حساسیت انتخاب شود. ما در دوومیدانی، دو سهمیه المپیک گرفتیم و باز هم می توانیم این کار را انجام بدهیم. به هر حال تا پایان هفته، سرپرست فدراسیون دوومیدانی مشخص می‌شود تا بتواند بستر و شرایط لازم را فراهم کند. نظر وزیر ورزش این است که یک مدیر باتجربه و صاحب‌نظر برای این حوزه به عنوان سرپرست معرفی شود.

یک هفته از وعده وزارت ورزش گذشت، سرپرست فدراسیون دوومیدانی مشخص نشد

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان، درباره شرایط برخی فدراسیون‌ها که در آن، سرپرست برای حضور در انتخابات ریاست ثبت نام می‌کند و به همین دلیل، وزارت ورزش مجبور به انتخاب یک سرپرست جدید می شود، گفت: در اساسنامه، مصوبه‌ای در خصوص اینکه سرپرست فدراسیون نمی‌تواند وارد انتخابات شود، وجود ندارد و چنین چیزی پیش‌بینی نشده است. نظر وزیر ورزش همواره بر این بوده است که انتخابات با عدالت و بدون حاشیه برگزار شود. یک سرپرست چندین ماه حضور دارد و شاید در این مدت، مجموعه افراد حاضر در آن رشته خواهان حضور آن سرپرست در انتخابات باشند.

اسبقیان درباره موضوع مدرک تحصیلی سرپرست دبیری فدراسیون تنیس تصریح کرد: سرپرست سمتی موقتی است و بیشتر این موضوع مدنظر قرار دارد که فردی فنی حضور داشته باشد تا در این مدت کوتاه، به امور فنی آسیب وارد نشود. به هر حال ما هم شرایط همه فدراسیون‌ها را بررسی و بر آنها نظارت می‌کنیم.

وی درخصوص انتخابات برخی از فدراسیون‌های ورزشی خاطرنشان کرد: منتظر استعلام‌ها به منظور تعیین زمان برگزاری انتخابات چند فدراسیون هستیم که ورزش‌های رزمی و والیبال از جمله این فدراسیون‌ها هستند. امسال تلاش می‌کنیم انتخابات هشت فدراسیون برگزار شود و یکی دو فدراسیون نیز که اسفند ماه، دوره ریاست چهارساله رئیس فدراسیون به پایان می‌رسد، باید تعیین تکلیف شوند. وزیر ورزش بر این موضوع تاکید دارد که انتخابات در سریع‌ترین زمان ممکن برگزار شود.

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تنیس فدراسیون والیبال ایران فدراسیون ورزش های رزمی دوومیدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تنیس فدراسیون والیبال ایران فدراسیون ورزش های رزمی دوومیدانی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تنیس فدراسیون والیبال ایران فدراسیون ورزش های رزمی دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی امروز (چهارشنبه) به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

برهمین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رأی‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند.

احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی در خرداد

 

کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
1- کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
3- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
4- فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
5- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
6- الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
1- سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
2- هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
3- زهرا نبی‌زاده (نماینده حاضر در مجمع)
4- زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
1- شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
2- الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • شروین اسبقیان: وزارت ورزش هم حمایت می کند، هم نظارت! / فیلم
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند