Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:02:07 GMT

قراردادم با تیم فوتسال حفاری اهواز تا پایان فصل است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۲۱۶۴

قراردادم با تیم فوتسال حفاری اهواز تا پایان فصل است

به گزارش خبرنگار مهر، میثم ایلانلو فوتسالیست قمی و شاغل در لیگ برتر فوتسال ایران پس از گذشت نیم فصل در تیم ارژن فارس اکنون پیراهن تیم فوتسال حفاری اهواز را بر تن می‌کند تا تیم جدیدی را در دوران فوتسال خود تجربه کند.

ایلانلو که محصول فوتسال قم است و در اغلب تیم‌های قمی حاضر در لیگ برتر فوتسال بازی کرده است علاوه بر فوتسال قم در تیم‌های مختلفی از جمله دبیری تبریز، شهید منصوری قرچک، فرش آرای مشهد و چند تیم دیگر بازی کرده و اکنون بازی در خوزستان را در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فوتسالیست قمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتسال به تیم ارژن شیراز ملحق شدم و جا دارد که از مهمان نوازی مردم خوب شیراز در دورانی که در این تیم حضور داشتم قدردانی کنم و آرزوی موفقیت برای تیم ارژن دارم.

وی افزود: پس از جلسه‌ای که با مسئولان تیم ارژن شیراز برگزار کردم به این نتیجه رسیدیم که شرایط برای ادامه همکاری مهیا نیست و باشگاه ارژن مشکلات من را به طور کامل درک کردند و در این شرایط بزرگواری کردند و با درخواست خروج من موافقت شد و از این بابت از آن‌ها ممنونم.

فوتسالیست قمی سابق ارژن گفت: ۳ باشگاه برای نیم فصل دوم به من پیشنهاد همکاری داده بودند و پس از صحبتی که با باشگاه حفاری خوزستان داشتم تصمیم گرفتم حفاری را برای ادامه کار در نیم فصل دوم انتخاب کنم و از پیوستن به این باشگاه خوشحالم.

ایلانلو بیان داشت: قراردادم با حفاری تا پایان فصل است و امیدوارم بتوانم در این مدت برای حفاری مثمر ثمر باشم و به اهداف این تیم کمک کنم. بازیکن حرفه‌ای در هر تیمی که باشد تلاش خود را برای آن تیم انجام می‌دهد و تا زمانی که پیراهن این تیم را بر تن داشته باشم در قبال حفاری احساس مسئولیت خواهم کرد. کد خبر 4748096

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال قم اخبار ورزشی قم اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شیراز شهرکرد بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی

(تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • فیلم| دستگاه حفر تونل (TBM) چگونه کار می‌کند؟
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود