Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@21:30:34 GMT

تور زمینی باکو با اتوبوس از تهران با بیسان گشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۲۲۱۸

تور زمینی باکو با اتوبوس از تهران با بیسان گشت

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان یکی از مقاصد گردشگری مهم برای ایرانیان به حساب می‌آید که سالانه حجم زیادی از گردشگران ایرانی را به سمت خود می‌کشاند.

به گزارش ایسنا بنابراعلام بیسان گشت،  با توجه به بالارفتن قیمت ارز و پرواز و همچنین افزایش هزینه‌های سفر، از جمعیت گردشگران بسیار کاسته شده و حتی افرادی که گردشگری و سفر بخش مهمی از زندگیشان به حساب می‌آید نیز بر تعداد سفرهایشان تاثیر منفی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بی‌شک اگر بتوان تا حدودی هزینه‌های سفر را کاهش داد به خصوص برای تعداد نفرات بالا، سفر کردن خیلی مقرون به صرفه خواهد بود. یکی از موارد مهمی که می‌توان تا حد زیادی بر هزینه‌های سفر تاثیر بگذارد، زمینی و یا هوایی بودن تور می‌باشد. در بعضی مسیرها امکان سفرهای زمینی وجود ندارد اما مسیری مثل باکو از جمله مکان‌هایی‌ است که شرکت بیسان گشت مهر سالانه تورهای هوایی و زمینی زیادی از تهران و همچنین از مرز آستارا و بیله سوار با خدمات کامل برگزار می‌کند.

تور باکو به صورت هوایی:

اگر قصد سفر به باکو آن هم به صورت هوایی را دارید، همانند مابقی سفرهای هوایی، شروع تور باکو از تهران و فرودگاه امام خمینی می‌باشد. البته در برخی ایام هفته فرودگاه تبریز نیز به باکو پرواز دارد. شرکت‌های هواپیمایی که در این مسیر از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه حیدر علی اوف باکو و بلعکس پرواز دارند عبارتند از شرکت‌های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و همچنین آزال که یک شرکت هواپیمایی جمهوری آذربایجان می‌باشد. نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر شما قصد سفر به باکو آن هم به صورت هوایی داشته باشید می‌توانید ویزای خود را در فرودگاه باکو با پرداخت ۲۶ دلار خیلی سریع دریافت کنید و نیازی نیست که این ویزا را از قبل تهیه کرده باشید. اما اگر قصد داری قبل از پرواز با اطمینان خاطر و ویزا به دست به باکو سفر کنید حدودا سه روز کاری تایم لازم است تا ویزای شما صادر شود.

تور زمینی باکو با اتوبوس از تهران:

با توجه به این که تورهای هوایی باکو به علت بالا بودن پروازها بسیار پرهزینه می‌باشد این روزها تور زمینی باکو طرفداران بسیاری پیدا کرده است و جمعیتی زیادی از گردشگران علاقه زیادی نسبت به تورهای زمینی من جمله تورزمینی باکو از خود نشان می‌دهند. گفتنی‌ است که تورهای زمینی باکو بسیار متنوع برگزار می‌شوند. در واقع تورهای زمینی باکو به صورت انفرادی ویا گروهی از مبداهای مختلف مثل از تهران، از مرز آستارا یا بیله‌سوار برگزار می‌شوند.

اگر قصد سفر به باکو را به صورت گروهی با اتوبوس از تهران دارید باید بدانید که با توجه به این که شهر باکو در منطقه سردسیر واقع شده است، معمولا تورهای گروهی از یک ماه قبل از عید شروع شده و تا اواخر شهریور ادامه دارد اما با آغاز فصل پاییز و شروع سرما، تورهای گروهی متوقف شده، اما افراد می‌توانند به صورت انفرادی با اتوبوس به باکو سفر کنند.

تور زمینی باکو چه به صورت گروهی و چه به صورت انفرادی با اتوبوس‌های vip  تخت خواب شو ۲۵ نفره از ترمینال غرب تهران به سمت ترمینال باکو حرکت خود را همه روزه دارد. باید بدانید که در سفرهای زمینی به باکو، داشتن ویزا از قبل الزامی‌ است و مانند سفرهای هوایی نمی‌باشد. در مرز ایران و آذربایجان قبل از خروج از مرز پاسپورت و ویزا مسافران چک می‌شود و در صورت بروز هر مشکل اجازه خروج داده نمی‌شود. به علاوه تایم سفر از تهران تا باکو با اتوبوس حدودا ۱۸ ساعت می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور باکو فرودگاه باکو سفر اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران باید 7 هزار اتوبوس داشته باشد

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: در کل دوره 4 ساله مدیریت اصلاح طلبان در تهران نوسازی تعطیل بود و فقط 100 اتوبوس به شهر اضافه شده، این یک فاجعه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از نود اقتصادی، مهدی علیزاده گفت: طبق برنامه هفتم توسعه تهران باید 7 هزار اتوبوس داشته باشد ولی 2 هزار اتوبوس بیشتر در خیابان ها نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • تهران باید 7 هزار اتوبوس داشته باشد