Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به ادغام آب و فاضلاب روستایی و شهری کرد تا پایان سال تلاش می‌کنیم تا این ادغام نهایی شود.

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی علیرضا ایمانلو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ادغام این دو مجموعه به هیچ عنوان تعدیل نیرو صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: این شرکت در حال حاضر خدمات خود را در زمینه تامین و توزیع آب شرب بهداشتی در قالب یک میلیون و ۳۳۳ هزار فقره انشعاب به جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۱۱۹ هزار نفر در ۶۲ شهر استان ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمانلو با اشاره به اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه های آب و فاضلاب استان گفت: در طول شش ماه سال ۹۸ ۲۱۰ ۸۸ کیلومتر نسبت به توسعه و ساده شبکه و اجرای خط انتقال آب اقدام شده است و تعداد بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر انشا واگذار شده است.

 

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح رینگ آبرسانی کلانشهر تبریز گفت : طرح رینگ آبرسانی کلان‌شهر تبریز حدود 25 کیلومتر بوده و از شهرک اندیشه تبریز شروع و تا شهرک خاوران ادامه خواهد داشت که برای تکمیل آبرسانی کلان‌شهر تبریز احداث می‌شود.

 

وی افزود: به‌دلیل عدم وجود رینگ شبکه شهری آبرسانی که بتواند کلان‌شهر تبریز را در مواقع لزوم خدمات‌رسانی کند و به‌صورت یکنواخت کل شهر تبریز را تحت پوشش آبرسانی قرار دهد، این طرح اجرا می‌شود.

 

ایمانلو ادامه داد: با اجرای این طرح که با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در حال اجراست بخش عمده‌ای از قطعی و یا عدم قطعی بخش‌های مختلف شهر مرتفع خواهد شد.

 

وی با اشاره به آخرین وضعیت بهره مندی مردم استان از دفعه اصولی فاضلاب گفت: در حال حاضر در کشور در شهرستان طرح فاضلاب آن اجرا می‌شود و تاکنون بیش از ۳ هزار و ۷۲۲ کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح استان احداث شده است که ۱۵۰ کیلومتر آن در ۶ ماهه سال جاری در استان اجرا شده که بیش از ۲۴ کیلومتر آن در شهر تبریز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: در حال حاضر حدود ۶۵ درصد از جمعیت شهری استان و ۷۹ درصد از جمعیت کلانشهر تبریز تحت پوشش تاسیسات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارد که بیش از میانگین کشوری می باشد و خوشبختانه با روی کار آمدن دولت یازدهم و تصمیماتی که استانداری و مجددا ارتش را اتخاذ کردند تا چند سال آینده شبکه فاضلاب تبریز به اتمام می‌رسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب آذربایجان شرقی پوشش دولت شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در جهت ایجاد تعادل فشار آب در شبکه توزیع آبرسانی در غرب و شرق شهرکرد عملیات اجرایی زون‌بندی با اجرای رینگ‌های اصلی شروع شد.

وی هدف از اجرای طرح زون‌بندی شبکه آب آشامیدنی را توزیع عادلانه آب در تمامی مناطق شهر عنوان کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برای تأمین آب آشامیدنی مردم با تمام توان به تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی خود ادامه خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از جمله دلایل دیگر لزوم زون‌بندی توپوگرافی شهر شهرکرد است که اختلاف ارتفاع در نقاطی به ۱۵۰ متر هم می‌رسد.

کریمی عنوان کرد: شبکه آب آشامیدنی شهر شهرکرد از طریق مخازن ذخیره دوازده گانه که گنجایش ۶۰ هزار متر مکعب آب را دارند تغذیه می‌شود.

وی با اشاره به انجام عملیات آبرسانی برای کوی شهرداری و سرچشمه‌ها در غرب شهرکرد و همچنین معلم و بروم پهنه در شرق شهر خاطرنشان کرد: به علت توسعه شهر در قسمت‌های جدید و نیاز آب بیشتر، شبکه آبرسانی شهرکرد و لوله‌ها کار شده برای آینده‌نگری نیاز به تقویت دارند که این کار در راستای توزیع عادلانه آب آشامیدنی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پس از احساس نیاز به انجام زون‌بندی شبکه آبرسانی در بخش‌های مختلف شهرکرد برای انجام مطالعات تخصصی این کار به مشاور واگذار شد، با تکمیل مطالعات و تصویب در شورای فنی، پیمانکار تعیین و قرارداد منعقد شد.

کریمی بیان کرد: در ادامه کار مصالح و اتصالات مورد نیاز نیز تهیه و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با نظارت مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری شهرداری و پلیس راهور هر چه سریع‌تر این مهم انجام شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از آنجایی که حفاری ترانشه، لوله‌گذاری و بازسازی معابر زمان‌بر است از صبر و شکیبایی شهروندان محترم و همیشه همراه سپاسگزاریم.

کریمی تصریح کرد: هم اکنون شرکت آب و فاضلاب به ۸۷ هزار مشترک در شهر شهرکرد آبرسانی می‌کند.

کد خبر 6086046

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد