Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:06:14 GMT

افتتاح سالن آمفی تئاتر آموزشکده حضرت رقیه (س) یزد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۲۴۲۰

افتتاح سالن آمفی تئاتر آموزشکده حضرت رقیه (س) یزد

میرفخر الدین گفت: سالن آمفی تئاتر آموزشکده حضرت رقیه(س) یزد با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سالن آمفی تئاتر آموزشکده حضرت رقیه (س) یزد با وسعت دو هزار و ۷۰۰ متر مربع برای برگزاری مراسم این آموزشکده با حضور آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر فخرالدینی با اشاره به اینکه سالن آمفی تئاتر آموزشکده حضرت رقیه، ظرفیت ۷۰۰ نفر را دارد، افزود: برای احداث، تکمیل، تجهیز و بهره براری از این سالن ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او اظهار داشت:سالن ورزشی سرپوشیده، دو خوابگاه مجزا با وسعت ۳۵۰ متر مربع با قابلیت پذیرش ۱۵۰ دانشجو، سالن غذا خوری با ظرفیت ۳۰۰ نفر، کتابخانه، فضای مطالعه و پیست دوچرخه سواری از امکانات رفاهی آموزشکده حضرت رقیه است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد افزود: ۱۸ کلاس درس با ظرفیت ۴۰ نفر، شش کلاس سمعی و بصری، چهار آتلیه معماری، شش آزمایشگاه فیزیک، مکانیک و شیمی، هفت سایت کامپیوتر، هفت کارگاه طراحی و دوخت، پنج کارگاه گرافیک و نقاشی و دو کارگاه چاپ و حجم از امکانات آموزشی این آموزشکده است.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا کانون های مساجد موکب اربعین دانشگاه فنی و حرفه ای یزد شبستان یزد افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون اوقاف و امور خیریه استان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با سرمایه گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه استان طرح مزرعه پرورش ماهی در قفس در سواحل بندر چارک خلیج فارس اجرایی شده و در مرحله اول این طرح سال گذشته ۱۰ قفس با ظرفیت هزار تن افتتاح شد.

حمزه‌ای با اشاره به اینکه امسال هم ۱۰ قفس دیگر با ظرفیت هزار تن افتتاح خواهد شد افزود: پرورش سالانه پنج هزار تن ماهی هدف گذاری شده و در افق چشم انداز ۱۰ ساله تمام زنجیره تولید، پرورش، فرآوری، توزیع و خوراک آبزیان در کنار ایجاد فرصت‌های گردشگری دریایی در دستور کار است.

او ادامه داد: در این طرح ماهی دریایی سی بس پرورش داده می‌شود که در دوره رشد یک ساله این ماهی‌ها به وزن حدود یک کیلوگرم می‌رسند.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد