Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:23:34 GMT

حاشیه‌ای بر حضور روحانی در دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۲۴۹۸

حاشیه‌ای بر حضور روحانی در دانشگاه تهران

حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران امروز در شرایطی رخ داد که حاشیه‌هایی را نیز به همراه داشت.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه، ۲۴ مهر ماه) با حضور در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور حضور پیدا کرد.

این مراسم ، بیش از آنکه جنبه سیاسی داشته باشد به کعده دانشگاهیان برای رساندن صدای جامعه علمی دانشگاه به گوش رئیس جمهور شبیه بود؛ از همین رو به جز دو وزیر بهداشت و درمان و علوم، رئیس دانشگاه تهران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه یک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و یک دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه تهران نیز برای جمع و صد البته رئیس جمهور به سخنرانی پرداختند و از مشکلات حوزه علمی و تخصصی دانشگاه سخن گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با شروع سخنرانی رئیس جمهور، چند دانشجو بدون اجازه با صدای بلند در سالن فریاد زدند که فرصتی برای ابراز عقیده پیدا نکرده اند.
روحانی نیز در پاسخ به آنان گفت که روز دانشجو را برای شنیدن صدای دانشجویان در نظر گرفته‌اند.

با پایان این مراسم حدود بیست دانشجو با در دست داشتن پلاکاردهایی انتقاد خود را به مراسم برگزار شده اعلام کردند.

در حاشیه این مراسم رییس دانشگاه تهران انتخاب نمایندگان دانشگاهیان برای ارائه سخنرانی در این مراسم را به پیشنهاد دانشکده‌های این دانشگاه دانست و یادآور شد: ما از میان پیشنهادات ارائه شده افرادی را برای سخنرانی انتخاب کردیم.

دکتر نیلی در عین حال مراسم آغاز سال تحصیلی را یک مراسم رسمی دانست و اظهار کرد: مراسم آغاز سال تحصیلی یک مراسم رسمی است و در مراسم رسمی افراد مشخصی سخنرانی دارند.

به گزارش ایسنا، امروز با حضور رییس جمهور، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراسم آغاز سال تحصیلی در حالی در دانشگاه تهران برگزار شد که برخی از تشکل‌های دانشجویی اعتراض داشتند که نمایندگان دانشجویی که در این مراسم سخنرانی داشتند، نمایندگان منتخب آنها نبوده و از رییس جمهور درخواست کردند که اجازه صحبت به تشکل‌های دانشجویی داده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران تشکلهای دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • رئیسی عازم تهران شد
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی