Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوغان طی سخنرانی در جمع نمایندگان پارلمانی حزب عدالت و توسعه گفت: «طی چهل سال گذشته، ده‌ها هزار نفر از شهروندان خود را به دلیل تروریسم جدایی‌طلبان از دست داده‌ایم و هزینه میلیارد دلاری برای کشور ما داشته‌اند. ما می‌دانیم که این مسئله از کجا آب می‌خورد و طی سالیان شدیدتر نیز شده است».

اخبار بین‌الملل- وی با بیان اینکه متحدان ترکیه موضعی منافقانه و دو رو از خود نشان داده‌اند، توضیح داد: «ما بیش از این نمی‌توانیم به این مسئله بی‌تفاوت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحران سوریه، محصول تلاش‌ها برای بازطراحی و تغییر شکل شمال آفریقا و خاورمیانه بود. قبل از اینکه این درگیری‌ها شروع شود، ما با دولت سوریه گفت‌وگو می‌کردیم. ما به آنها در مورد مسائل مختلف مخصوصا موضوع برادران و خواهران کُرد، مشورت‌های دیپلماتیک، قضایی و سیاسی می‌دادیم».

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تروریسم ترکیه خاورمیانه دولت سوریه بحران سوریه خاورمیانه رجب طیب اردوغان حزب عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری که یک فصل و نیم در پرسپولیس حضور داشت و با این تیم همه جام‌های داخلی را به‌دست آورد در تابستان ۱۴۰۲ برای انجام بازی بیشتر در لیگ راهی اراک شد.

گوهری که با قراردادی قرضی اردوی پرسپولیس را ترک کرده، در یک فصل سه بار برابر هم‌تیمی‌های سابق خود قرار گرفته است.

او در دو دیدار گذشته نمایش خوبی داشت. گوهری در آزادی با تک گل علی نعمتی مغلوب شد اما در بازی برگشت در اراک با کلین‌شیت خود موجب شکست تلخ پرسپولیس در اولین تجربه سرمربیگری اوسمار شد.

احمد گوهری پیش از بازی با بازیکنان پرسپولیس خوش و بش گرمی داشت و باید دید چه عملکردی در این بازی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • نفت در مدار رشد؟
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم