Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@18:42:43 GMT

واکنش وزیر ارشاد به تصاویر برخی از هنرمندان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۲۸۱۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به جنجال‌های اخیر برای پوشش چند هنرمند زن گفت: این نوع پوشش در فضای رسمی اتفاق نیفتاده است که از ما اجازه بگیرند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا سید عباس صالحی در حاشیه نشست هفتگی هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص پوشش هنرمندان زن در آیین‌های مختلف و اینکه اخیرا حضور چند هنرمند زن در یک مراسم نمایش فیلم با پوششی خاص موجب انتشار اخباری در این مورد شده، اظهار داشت: افرادی که در این مراسم بودند کسانی هستند که در برنامه های تلویزیونی هم حضور دارند؛ اما این اتفاق در فضای رسمی نبوده که بخواهند برای پوشش خود از ما اجازه بگیرند و با اجازه حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین درباره کمبود کاغذ در بازار نیز تصریح کرد: کاغذ شرایط بهتری دارد هم نرخ آن پایین آمده است و هم شرایط وفور آن شرایط خوبی است.

صالحی درباره صندوق هنرمندان و مشکلات برای حمایت های آن از هنرمندان نیز خاطرنشان کرد: از سال ۹۵ تا ۹۷ تقریبا مبلغ این صندوق دو برابر شد و امیدوار بودیم سال ۹۸ هم ارقام بهتری به این صندوق برسد تا بتوانیم روند را ادامه دهیم؛ اما شرایط کشور به گونه‌ای بود که در منابع ایجاد مشکل کرد در حالی که تا سال ۹۷ هم تعداد اعضا تقریبا دو برابر شد و هم مبلغ بیش از ۲ برابر افزایش پیدا کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال تابناک وزیر ارشاد صالحی پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسؤول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آئین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6096589

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر