Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:57:49 GMT

واکنش وزیراطلاعات به دستگیری روح‌الله زم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۲۹۸۹

وزیر اطلاعات دستگیری مدیر کانال آمدنیوز را به فرمانده سپاه تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمود علوی در پیامی دستگیری روح‌الله زم مدیر کانال ضد انقلاب آمد نیوز را به فرمانده کل سپاه تبریک گفت.

متن ان پیان به شرح زیر است:   برادرارجمند سردار سرلشکر پاسدار سلامی   فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی   سلام علیکم   گرفتار نمودن یکی از سرکردگان خائن، خود فروخته و مزدور، با اقتدار و اشراف کامل و غلبه بر اقدامات سرویس های اطلاعاتی بیگانگان به دست توانمند پرسنل ولایتمدار، تیز بین و سخت کوش سازمان اطلاعات سپاه را خدمت جنابعالی و پاسداران جان بر کف تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    موفقیت های روزافزونتان را در خنثی نمودن توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب، تحت فرماندهی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند درهم کوبنده ی ستمگران آرزومندم.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت احارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

کد خبر 847104 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل