Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@03:13:01 GMT

امنيت و آرامش امروز را مديون شهدا هستيم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۳۱۳۱

امنيت و آرامش امروز را مديون شهدا هستيم

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی بیان کرد: امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم و اگر این عزیزان نبودند امروز از استقلال کشور و امنیت خبری نبود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید عابس حسینی سه شنبه 23 مهر 98 در اردوی ویژه همسران شاهد بجنورد، گفت: خداوند در قرآن کریم از رزق و روزی شهدا با نام رزق نیکو یاد و جایگاه آنان را در بهشت معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد خراسان شمالی افزود: شهادت مقام هر کسی که کشته می‌شود نیست؛ بلکه کسی شهید است که ایمان به خداوند داشته باشد، در جهاد شرکت کند و به خاطر خدا بجنگد.
وی بیان کرد: امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم و اگر این عزیزان نبودند امروز از استقلال کشور و امنیت خبری نبود.

جانبازان و ایثارگران پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی هستند
علی روزفراخ معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در میز خدمت و ملاقات عمومی با ایثارگران و جانبازان، گفت: جانبازان و ایثارگران پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی ما هستند.
وی افزود: آنان اگرچه عضوی از بدنشان را از دست‌ داده‌اند، اما همچنان ایستاده‌اند تا نام، یاد و فرهنگ شهیدان را زنده نگه‌ دارند. آنها اگرچه ممکن است دستی در بدن نداشته باشند، ولی هم چنان علمداران این انقلاب‌ محسوب می‌شوند.
روز فراخ همچنین گفت: جانبازان ماندند تا رسالت بزرگ خویش را که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های الهی و انسانی به نسل جدید است را منتشر کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امنیت آرامش مدیون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با حضور در سایت راداری شهید برادری  و دیدار با کارکنان این سایت با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه گفت: صیانت از آسمان ایران به همت پدافند هوایی بر قشر‌های مختلف مردم تاثیر گذار است، چرا که آرامش زندگی مردم در گرو برقراری امنیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده افزود: وجود احساس امنیت به معنای واقعی در کشور و امنیت اجتماعی موجود در کشور مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

وی شکوفایی و بالندگی کشور را ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند تا نام ایران سبز بماند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به تلاش‌های کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش در ایجاد امنیت برای کشور گفت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چنین شرایط سخت اجر و نعمت بزرگیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده از کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در  این سایت قدردانی  و آمادگی کارکنان پدافند و تجهیزات آن را در وضع مطلوبی توصیف کرد.

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند