Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش‌آموزان هم در مراسم راهپیمایی اربعین حضور دارند و برخی از آنها در قالب موکب‌هایی که برگزار کرده‌اند به خدمت‌رسانی به زائران مشغول هستند؛ جمعی از دانش‌آموزان منتخب مدارس صدرا به عتبات عالیات اعزام شدند. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام نصیری، معاون فرهنگی و تربیتی سازمان مدارس صدرا درباره حضور دانش‌آموزان این مدرسه در مراسم راهپیمایی اربعین اظهار کرد:‌ با توجه به اهمیت فوق‌العاده مراسم اربعین حسینی و لزوم ارتباط دانش‌آموزان مدارس صدرا با مراسم اربعین، جمعی از دانش‌آموزان منتخب در دو قالب جداگانه کاروان دانش‌آموزان دختر و پسر به عتبات عالیات اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاروان پیاده تا بهشت که متشکل از دانش‌آموزان منتخب مدارس صدرا است پس از زیارت مرقد حضرت علی (ع) سه روز در مسیر اربعین پیاده‌روی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام نصیری گفت:‌ در طول مسیر دانش‌آموزان با حضور در مواکب کشورهای مختلف با جوانان و دانش‌آموزان چند کشور دیدار کرده و ارتباطات خوبی بین جوان‌های ملل مختلف ایجاد می‌شود.

وی همچنین خدمت‌رسانی به مردم، نظافت طریق‌الحسین و برگزاری جلسات فکری در طول مسیر را از دیگر برنامه‌های کاروان پیاده تا بهشت برشمرد.

حجت‌الاسلام نصیری گفت: مدارس صدرا، مدارس رشته معارف اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که در 164 نقطه کشور شعبه دارند.

اربعین 98| موافقت آموزش و پرورش با مرخصی معلمان و دانش‌آموزانتکلیف مرخصی تحصیلی دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی اربعین چیست؟

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانش‌آموزان اربعین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان اربعین دانش آموزان اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز