Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جشن ثبت جهانی جنگل هیرکانی» به‌طور همزمان در خراسان شمالی و چهار استانی که این پهنه‌ ارزشمند را در بر می‌گیرد، ۲۱ و ۲۲ آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ جشن ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی، 21 و 22 آبان ماه سال جاری به‌ طور هم‌زمان با استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و سمنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون میراث فرهنگی خراسان شمالی امروز در جلسه هماهنگی این جشن با اشاره به ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی در فهرست جهانی یونسکو گفت: حدود 25 هزار هکتار از این جنگل‌های ثبت ‌شده در استان خراسان شمالی  واقع شده است.

 

علی مستوفیان با تأکید بر حساس سازی و آگاهی بخشی گروه‌های مختلف مردم و عموم نسبت به اهمیت جنگل‌های هیرکانی، اظهار داشت: تلاش برای حفاظت از این میراث ارزشمند، مهم‌ترین اقدامی است که باید از این‌ پس انجام گیرد.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه شیراز کانون های مساجد جشن ثبت جهانی جنگل هیرکانی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمدمجید فولادگر در بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی مجتمع فولاد، لوله گستر، اذین فورج و‌کیمیا صبا اسفراین گفت: رویکرد ما برطرف شدن موانع پیش روی تولید و کسب و کار‌ها است.
وی همچنین در دیدار با استاندار خراسان شمالی با اشاره به پرداخت هزار و ۷۰۰ همت تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی کشور تاکید کرد: تسهیلات به صورت هدفمند هدایت شودتا شرکت یا واحد صنعتی برای خریداری و تأمین ماشین آلات خود اقدام کنند و در نهایت به تولید برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع ۸ نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • ببینید | طوفان شن وحشتناک با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعتی در خراسان شمالی!
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • جهش صنعت تولید برق در خراسان شمالی
  • هشدار نارنجی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند