Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلالی هدایت گل گهر را برعهده گرفت.

طرفداری- مجید جلالی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان انتخاب و جانشین وینگو بگوویچ در این تیم لیگ برتری شد.

به گزارش تسنیم، مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان پس از مذاکره با چندین گزینه در نهایت مجید جلالی، سرمربی پیشین تیم‌های نساجی، پیکان، تراکتور و پاس را به عنوان‌ سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه گل‌گهر پیش از جلالی مذاکراتی را نیز با علی دایی، علی کریمی، علیرضا مرزبان و زلاتکو کرانچار داشتند که در نهایت با هیچ‌کدام از این مربیان به توافق نرسیدند.

تیم گل‌گهر با سه امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. مجید جلالی عصر امروز در تمرین گل‌گهری‌ها شرکت خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال هورسان رامسر که امسال در لیگ برتر والیبال با ۱۲ پیروزی و ۱۴ شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد. پیش از این مدیرعامل باشگاه هورسان از فروش امتیاز این تیم خبر داده بود. این باشگاه به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان از حضور در لیگ برتر والیبال انصراف داد.

تیم سایپا که در لیگ برتر والیبال امسال عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها یک پیروزی در لیگ امسال داشت و به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، با فروش امتیاز تیم هورسان رامسر به لیگ برتر والیبال بازگشت.

کد خبر 6086556 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • سوختن برای ساختن
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند