Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:34:48 GMT

افزایش ۲.۵ برابری ظرفیت عرضه برق در بورس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۴۱۴۲

افزایش ۲.۵ برابری ظرفیت عرضه برق در بورس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مصطفی رجبی مشهدی، گفت: ظرفیت عرضه برق در بورس برای صنایع بالای ۵ مگاوات، ​ از مرداد ماه تاکنون ۲.۵ برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه قراردادهای دوجانبه نیز برای عرضه و خرید برق دو برابر شده است افزود: در این نوع عرضه، نیروگاه‌های خصوصی می‌توانند قراردادهای بلندت با مصرف کننده منعقد و پول برق را نیز بصورت نقد دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در صنعت برق گفت: در این مدل خرید برق، صاحبان صنایع می‌توانند ۲۰ تا ۳۰ درصد برق مصرفی خود را ارزان تر دریافت کنند.

سخنگوی صنعت برق، با اشاره به اینکه میزان قراردادهای دوجانبه برق از ۱۲۸ مگاوات به ۵۴۷ مگاوات افزایش یافته است ادامه داد: میزان عرضه برق در بورس نیز، از ۲۰۰ میلیون کیلو وات ساعت در مرداد ماه سال جاری، به ۵۰۰ میلیون کیلووات ساعت در شهریور ماه رسیده است.

 رجبی مشهدی درخصوص عرضه برق برای صنایع سبک تر با مصرف کمتر از ۵ مگاوات گفت: دستورالعمل عرضه برق برای صنایع کمتر از ۵ مگاوات در بورس در حال تدوین است که به زودی تصویب خواهد شد.

کد خبر 4748730 عرفانه تاجیکی

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت برق وزارت نیرو اربعین 98 قیمت دلار بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت بورس بازار سهام مالیات قیمت سکه بهار آزادی ایالات متحده آمریکا جنگ تجاری دلار قیمت یورو قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالار خودرو بورس کالا سال جدید را با عرضه ۳۰ دستگاه کامیون کشنده فاو (کامیون کشنده FAW J6P-460) آغاز می کند. این خودروها قرار است یکشنبه ۹ اردیبهشت در بورس کالا عرضه شوند.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It5

دیگر خبرها

  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟