Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال اینتر بعد از مصدومیت بال شیلیایی‌اش قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه یک بازیکن هجومی جدید به خدمت بگیرد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصدومیت اخیر الکسیس سانچس در اردوی تیم ملی فوتبال شیلی، او را بین سه تا چهار ماه از همراهی اینتر باز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل گزارش‌‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه نراتزوری خودش را برای خرید یک بازیکن هجومی جدید آماده می‌کند و اولیویه ژیرو مهاجم ناراضی چلسی یکی از گزینه‌ها است.

مهاجم فرانسوی چلسی اخیراً از نیمکت‌نشینی در این تیم ابراز نارضایتی کرد و گفت اگرچه اولویتش ماندن در استمفوردبریج است اما سال‌های باقی مانده از دوران بازیگری‌اش را روی نیمکت هدر نخواهد داد.

کادر پزشکی اینتر در رفتن مفصل قوزک پای سانچس را تأیید کرده، مصدومیتی که اگر نیاز به عمل جراحی داشته باشد، او را برای 4 ماه خانه‌نشین خواهد کرد.

بارسلونا در اندیشه عمل به توصیه مسی برای خرید مهاجم آرژانتینی اینتر

 

ژیروی 33 ساله، ماه ژانویه سال 2018 به درخواست آنتونیو کونته سرمربی وقت چلسی از آرسنال خریداری شد و شناخت نسبی از شیوه کاری سرمربی ایتالیایی اینتر دارد. او در 5 بازی‌اش در این فصل که اکثراً به عنوان بازیکن تعویضی بوده، یک گل زده است. قرارداد ژیرو تا پایان این فصل اعتبار دارد و به همین دلیل جدایی او از چلسی در ژانویه محتمل است.

در همین حال سایت اف‌سی‌اینترنیوز ایتالیا مدعی شده که ژیرو از اینتر قراردادی سه ساله با حقوق 8 میلیون یورو در سال درخواست کرده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط الکسیس سانچس فوتبال اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الکسیس سانچس فوتبال اینترمیلان فوتبال اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد

کول پالمر، ستاره‌ای که منچستر سیتی آن را به چلسی واگذار کرد، این فصل به یکی از بهترین جوانان تاریخ فوتبال انگلیس بدل شد.

به گزارش فارس، یک بازی دیگر از چلسی و یک گل دیگر برای ستاره 21 ساله‌ای به نام «کول پالمر».

پوچتینو، سرمربی چلسی پیشتر گفته بود که می‌گویند، این تیم، تیم چلسی نیست و خیلی‌ها این تیم را تیم فوتبال «کول پالمر» صدا می‌زنند. بی‌راه هم نمی‌گفت زیرا که چلسی در این فصل هر چه دارد از «کول پالمر» دارد.

او امروز نیز در دربی لندن مقابل وستهم گل اول چلسی را به ثمر رساند. این بازی تا نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر به سود چلسی در حال پیگیری است.

پالمر به سومین بازیکن تاریخ لیگ برتر بدل شد که با سن زیر 21 سال توانسته در یک فصل روی بیش از 30 گل تاثیرگذار ظاهر شود.

پالمر این فصل تاکنون 21 گل زده و 9 پاس گل داده است. او در حال حاضر دومین گلزن برتر انگلیس است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد