Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از افتتاح نخستین پایگاه قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی قهرمانی در یکی از مناطق قدیمی بیرجند خبر داد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن عزیزی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: چندین سال است که به واسطه همزمانی هفته تربیت بدنی و ورزش با ایام الله محرم و صفر تلاش شده برنامه‌ها رنگ و بوی معنوی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رویکرد جدید برنامه ورزش و جوانان در سال جاری توسعه ورزش‌های همگانی است افزود: شعار امسال هفته تربیت بدنی و ورزش "پیش به سوی ایران فعال" است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه از26مهرماه تا 2 آبان ماه هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده بیان کرد: امسال مهمترین رویکرد ما در همه ابعاد خانواده‌ها هستند، یعنی به سمتی می‌رویم که اعضای خانواده در بطن اجرا قرار گیرند.

عزیزی با بیان اینکه در این راستا ورزش‌های خانوادگی برگزار می‌شود تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی در روستاها در دستور کار است و در این راستا از 15 خانه ورزش روستایی بهره‌برداری می‌شود.

شهرداری سمنان از توسعه «ورزش قهرمانی» حمایت می‌کندداورزنی: توسعه ورزش قهرمانی در گروی حمایت از هیئت‌های ورزشی استان‌هاست/ اجاره اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی فاجعه استاعتبارات اختصاص یافته به ورزش قهرمانی خراسان رضوی افزایش یافت

وی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش میزبان مسابقات منطقه‌ای شرق کشور تحت عنوان جام خوشه چین با حضور 6 استان در 6 رشته ورزشی هستیم که در مجموع میزبان یک هزار خانم و آقا در دو شهرستان سرایان و قاین هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه میزبان جام نوروز 99 خواهیم بود یادآور شد: اختتامیه تمام برنامه‌ها تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت.

عزیزی با بیان اینکه تلاش می‌شود فضایی فراهم شود که نقش خانواده و بانوان پر رنگ‌تر از گذشته باشد اظهار داشت: اگر قرار است در ورزش استان تنوعی ایجاد شود نیازمند توسعه فرهنگی هستیم.

وی از افتتاحنخستین پایگاه قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی قهرمانی در یکی از مناطق قدیمی بیرجند خبر داد و افزود: برنامه ما این است در حوزه افتخار آفرینی این هیئت برنامه‌ریزی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبیدیدار با نماینده ولی فقیه، بازدید از هیئت‌های ورزشی و دفاتر سازمان نهاد و برپایی میز خدمت در نماز جمعه را از دیگر اقدامات انجام شده در هفته تربیت بدنی و ورزش عنوان کرد.

عزیزی با بیان اینکه فعال کردن سازمان‌های مردم نهاد جوانان از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی است گفت: باید از همه ظرفیت‌های ورزش و جوانان برای توسعه ورزش استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی سالن‌ها و فضاهای ورزشی در 26 مهرماه برای بانوان و آقایان رایگان خواهد بود تصریح کرد: اماکن خصوصی نیز 30 تا 50 درصد تخفیف خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه10آبان ماه در تمامی شهرستان‌های استان همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزار می‌شود گفت: در این هفته تمامی مراکز مشاوره ازدواج رایگان خواهد بود.

عزیزی از آغاز آیین رونمایی از طرح سرباز مهارت در مراکز نظامی و انتظامی خبر داد و اظهار داشت: طرح سنجش قامت مادران در مناطق روستایی، آیین تجلیل از مدال آوران دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر، دیدار با خانواده شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های قهرمانان از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی است.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های استان نیز مسابقات و رقابت‌های مختلفی پیش‌بینی شده است افزود: در هفته تربیت بدنی برنامه‌های مناسبتی در گودهای باستانی استان و مسابقات جام پهلوانک‌ها ویژه نونهالان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی برنامهمحوری تحت عنوان نخستین جشنواره گلریزان کمک به اتمام پروژه‌های ناتمام ورزشی استان با اولویت مناطق روستایی و کمتر برخوردار با حضور سرمایه گذار و خیران در مرکز کشور برگزار می‌شود که امید است دو میلیارد تومان جمع آوری شود.

عزیزی بیان کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش همایش پارالمپیک در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش بزرگ مدیران باشگاه‌های خصوصی استان، برگزاری جشنواره همکاران رسانه‌ای را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: سرانه ورزش و جوانان در استان 37 سانتیمتر و با احتساب فضای دولتی و غیر دولتی 80 سانتیمتر است که با آن چیزی که در برنامه پنجم توسعه که یک متر و 20 سانتی متر پیش بینی شده فاصله زیادی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت هیئت‌های ورزشی استان بیان کرد: متأسفانه چندین هیئت ورزشی در استان شفافیت عملکرد مالی ندارند.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند
  • جایزه 23 میلیاردی دولت به کشتی گیران
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد