Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی مردان جوجیتسو برای حضور در پیکارهای جهانی در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از جدایی رشته ورزشی جوجیتسو از فدراسیون جودو و پیوستن به فدراسیون کاراته، نخستین اردوی تمرینی و رسمی این تیم از هفته گذشته با حضور 28 ورزشکار  در آکادمی ملی المپیک آغاز شد و تا فردا ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اعضای این تیم که مسابقات قهرمانی جهان و تورنمنت‌های مهم بین المللی را پیش رو دارند، تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری می‌کنند.

هنر رزمی جوجیتسو با گذشت قریب به 15 سال از فعالیت آن در کشورمان، اکنون و با حضور این رشته در بازی‌های آسیایی، بازی‌های داخل سالن آسیا و رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولین جهانی و آسیایی این رشته برای حضور در المپیک، وارد مرحله جدید شده است.

لزوم برنامه‌ریزی مدون برای کسب بهترین نتایج در میادین بین المللی در این برهه زمانی بیش از پیش نمود کرده است، مسئله ای که هم اکنون نیز در این رشته کاملا مشهود است و بدون شک با حمایت متولیان ورزش کشور و مسئولین فدراسیون کاراته با وجود پتانسیل بالایی که در این رشته وجود دارد شاهد پیشرفت بیش از پیش این هنر رزمی خواهیم بود.

فرهان موسوی، حمید عمرایی، محمد رئوف خاکسار، علی مهاجرانی، علی گلیاری، امیر احمر، احمد قاسمی، امیر محمد رحیمی، محمدرضا سعیدی مدنی، امیر حسین خادمیان، علی اکبرپور، علی صفرعلی، آرش کریمی، احمدرضا عیدی، محسن کهراریان، حشمت جلیلیان، سعید خالقی، مهران ستار، حبیب رنجبر، رضا شفیعی، محمد کاظم زاده، امیر حسین نوری، مهدی حسن پور، سپهر رئیسی، مسعود حسن زاده، محمد احمدی، مجتبی رجبی و یونس رستمی، 28 ورزشکار حاضر در این مرحله از اردوها هستند.

هدایت ملی پوشان را سید امیر خوشبین به عنوان سرمربی، امیر حسام حسینی، احمد خالقی و اکبر احدی به عنوان مربی هدایت تیم را بر عهده دارند. جواد شفیعی مربی بدنساز و یوسف جولانی سرپرست تیم هستند.

مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان در شرایطی اواخرآبان ماه و به میزبانی شهر ابوظبی کشور امارات برگزار خواهد شد، که آخرین حضور تیم کشورمان در پیکارهای  جهانی به سال 2014 و در کشور اتریش باز می گردد، که با یک نشان نقره و 2برنز برای ملی پوشان کشورمان همراه بود.

سلطانی سرمربی تیم ملی کاراته ازبکستان شد


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی جوجیتسو جوجیتسو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی جوجیتسو جوجیتسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟

ذوب آهن اصفهان با محمد ربیعی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در بازی‌های خارج از خانه محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، ذوب آهنی‌ها امسال تقریباً از همه تیم‌های لیگ برتری در خانه حریفان امتیاز گرفتند و امیدوارند این روند را مقابل استقلال صدرنشین هم ادامه بدهند.

شاگردان محمد ربیعی در خانه و در ورزشگاه فولادشهر خیلی آمار جالبی ندارند اما بیرون از خانه یقه تمام بزرگان لیگ برتر از جمله پرسپولیس را گرفته‌اند.

طبعاً چنین آماری یک هشدار بزرگ برای استقلال است که تحت هیچ شرایطی ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی تهران دست کم نگیرد.

استقلال برای حفظ صدرنشینی و امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و پیش‌بینی می‌شود هواداران استقلال هم به دلیل حساسیت مسابقه از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورند.

ذوب آهن اصفهان در نیم فصل اول به مراتب نتایج بهتری کسب کرده بود اما پس از شایعه مذاکره محمد ربیعی با فولاد خوزستان ناگهان این تیم دچار افت شدید شد و چند هفته نتایج ضعیفی کسب کرد اما شاید بهترین نتیجه ذوب آهنی‌ها در تبریز مقابل تراکتور رقم خورد که این تیم پرستاره را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند.

هرچند که تراکتوری ها این شکست را در جام حذفی جبران کرده و در ضربات پنالتی موفق به حذف ذوب آهن از این مسابقات شدند.

گفتنی است بازی رفت تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تساوی یک بر یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازی تیم های استقلال و ذوب آهن (عکس) استقلال 2 - 0 ذوب آهن/ عبور از مرحله اول!

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج