Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:20:39 GMT

مسی ششمین کفش طلای اروپا را دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۵۶۳۵

مسی ششمین کفش طلای اروپا را دریافت کرد

مهاجم بارسلونا در یک مراسم در حضور خانواده، رییس باشگاه و برخی از هم تیمی‌هایش ششمین کفش طلایش را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، لیونل مسی امروز (چهارشنبه) در یک مراسم کفش طلای اروپا را دریافت کرد. مهاجم بارسلونا  در فصلی که گذشت توانست ۳۶ گل به ثمر برساند و با کسب ۷۲ امتیاز برای ششمین بار برنده این جایزه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره آرژانتینی پیش از این جایزه پیچیچی (آقای گل لالیگا) را هم دریافت کرده بود.

در این مراسم علاوه بر خانواده مسی، خوسپ ماریا بارتومئو( رییس باشگاه بارسلونا)، لوییس سوارس و جوردی آلبا نیز او را همراهی کردند.

ستاره آرژانتینی پس از دریافت کفش طلا گفت: از خانواده، مدیریت و هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم. از سوارس و آلبا که مهم‌ترین نقش را برای کسب این جایزه داشتند قدردانی می‌کنم. با وجود این که جایزه را من دریافت کردم اما این عنوان متعلق به همه تیم است.

مسی پیش از دریافت جایزه به اهمیت لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و گفت: لیگ قهرمانان خاص است و هر سال دوست داریم فاتح این جام شویم. با این حال خیلی سخت است هم در لالیگا، هم در لیگ قهرمانان و هم در کوپا دل ری خوب بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی کفش طلای اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا یکی از چهره‌های اصلی بازی شنبه آینده بین خیرونا و بارسلونا خواهد بود که در آن احتمالا سرنوشت نایب قهرمان لالیگا تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

مدافع میانی در این فصل به‌صورت قرضی از باشگاه بارسلونا در خیرونا بازی می‌کند و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم میچل تبدیل شده، کمک کرده تا خیرونا برای اولین‌بار در تاریخ خود در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باشد.

اریک در مصاحبه با روزنامه اسپورت اذعان کرد که فصل آینده به بارسلونا بازخواهد گشت: «وقتی فصل تمام شود، به بارسا برمی‌گردم و امیدوارم ماندنی شوم. من با بارسا قرارداد دارم و با باشگاه صحبت خواهیم کرد تا ببینیم چه می‌شود. شرایط خیلی خوبی در خیرونا دارم و آنها با من بسیار خوب رفتار کرده‌اند. بسیار دوست دارم به مهم‌ترین هدفمان یعنی سهمیه لیگ قهرمانان برسیم.»

اریک که سه سال پیش از منچسترسیتی به بارسلونا ملحق شد، پس از یک فصل بد در بارسا امسال به خیرونا قرض داده شد و فوتبالش را این انتقال متحول کرد. اریک در خیرونا اعتماد به نفسی دارد که در بارسا نداشت. او در این رابطه گفت: «سال اول پیچیده بود. تغییر مربی داشتیم ولی توانستیم سهمیه بگیرم. فصل دوم ولی خیلی خوب بود و ما قهرمان لیگ شدیم. با این حال از نظر فردی دقایق زیادی نصیبم نشد و در پایان فصل تصمیم به جدایی موقت از بارسا گرفتم.»

دیگر خبرها

  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم