Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه به روسیا الیوم گفت: ما اطمینان داریم که ارتش تمامی متجاوزان را از خاکمان بیرون خواهد کرد. ما اقداماتی را برای مقابله با تجاوز ترکیه اتخاذ کرده‌ایم.

وی درباره امکان برخورد نظامی میان نیروهای سوریه و ترکیه گفت: احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر کسانی که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه آن‌ها را در عملیات خود به کار گرفته وابسته به جبهه النصره و داعش هستند.

شعبان تأکید کرد: ما از عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی خرسندیم اما نمی‌خواهیم جای اشغالگران آمریکایی را اشغالگران ترکیه‌ای بگیرند.

وی گفت: هم‌پیمان روسی ما قصد دارد نشست امنیتی "سوری-ترکیه‌ای" را در شهر سوچی برگزار کند.

وی درباره امکان بازگشت سوریه به اتحادیه عرب گفت: مسئله‌ای که مهم‌تر از بازگشت سوریه است این است که اعراب احساس کنند که ضعیف هستند و باید ساختار و استراتژی برای متحد کردن قدرت خود ایجاد کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری از بیرون انداختن شرکت توسعه و عمران کرمان توسط مردم منتشر شده که دست و پایش را گرفتند و از شرکت به بیرون پرتش کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • فیلم/ یکی از راکت‌های منفجر نشده اشغالگران در شمال غزه